Через технічний збій мільйони канадців залишилися без інтернету
Один з найбільших інтернет-провайдерів Канади Rogers через технічний збій протягом понад 12 годин не надавав послуг користувачам.
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Більш як 12 мільйонів жителів Канади, тобто близько третини населення країни, користуються послугами Rogers — як для доступу до інтернету, так і для мобільного зв’язку. Через збій по всій країні припинили працювати банківські картки, а також мобільний додаток, яким усі подорожні мусять послуговуватися при перетині канадського кордону. Збій також вплинув на роботу громадського транспорту в кількох містах та призвів до скасування низки медичних операцій.
Складнощі зі зв’язком виникли навіть у Комісії з питань радіо, телебачення й телекомунікацій Канади, яка здійснює нагляд за роботою інтернет-провайдерів.
Трафік у мережі Rogers зник уранці в п’ятницю й до вечора відновився лише частково. У компанії заявили, що не знають, коли надання послуг буде повністю відновлено.
Зазначимо, що це другий масштабний технічний збій у мережі Rogers за останні 14 місяців.
Президент Rogers Тоні Стафієрі пообіцяв зробити усе можливе, аби таке не повторилося. За його словами, компанія відшкодує частину абонплати усім користувачам, адже вони тривалий час не могли отримувати належні послуги.