Лише чверть українців готові купити новий китайський автомобіль, а половина віддадуть перевагу вживаній автівці з Європи
Жінки менш схильні до покупки “китайця”, ніж чоловіки.
Чи готові самі українці пересісти в 2022 році на китайські машини з авто європейських виробників – показало дослідження, проведене компанією “Autolist” на замовлення порталу Avtosota.
Стало відомо, які китайські автомобільні бренди скоро підкорять Європу
За результатами опитування, лише чверть українців готові віддати перевагу китайському автопрому. Половину з них приваблює наявність бюджетних моделей та доступність автозапчастин. На широкий модельний ряд китайських компаній вказала третина опитаних.
У свою чергу 52% автолюбителів із загальної кількості опитаних повідомили, що віддадуть перевагу купівлі вживаного автомобіля європейського бренду, ніж звернуть свій погляд на нову машину з Китаю.
Щодня новий китайський мінівен продають по 730 одиниць: ажіотаж тільки зростає
Участь в опитуванні взяли 6000 автомобілістів обох статей із різних регіонів країни. Велику прихильність до китайських брендів виявили чоловіки.
Відданий фанат авто з Баварії. Вже 5 років володіє різними моделями BMW, від старенької 318i до (поки що) 730 дизеля. Швидкість з комфортом, для нього основний пріоритет у виборі авто. Бажання «навалювати» іноді зникає, хіба, після чергового ремонту своєї «бехи». У своїх матеріалах з радістю ділиться порадами, як вибрати ідеальне авто через призму «ціна-якість».