Fiat Strada провалив краш-тест Latin NCAP
Нове покоління пікапів Fiat Strada та Ram 700 було презентовано у 2020 році й орієнтувались на ринок Південної Америки. Тому не дивно, що програма оцінки нових автомобілів для Латинської Америки та Карибського басейну (NCAP) нещодавно випробувала цю пару пікапів сімейства Stellantis.
Latin NCAP протестувала версії 700 і Strada як з одною, так й з подвійною кабіною. Обидві конфігурації отримали лише одну зірку з п’яти можливих.
У примітках краш-тесту сказано: «Кузов був оцінений як нестійкий і не здатний витримувати подальші навантаження».
Під час бічного зіткнення обидві моделі перекинулися на два колеса, а версія з одинарною кабіною ледь не перекинулася (на відео).
Існували значні відмінності в захисті від хлистових травм. Одномісна кабіна отримала оцінку «Погано» (найнижчу можливу оцінку). Подвійна кабіна отримала оцінку «Добре».
Інша проблема полягала в тому, що бічні подушки безпеки є стандартними лише для моделі з подвійною кабіною. Вони не розкрилися правильно під час випробування на удар у стовп, і датчики показали поганий захист голови та грудей манекена.
Рейтинги також постраждали через те, що вантажівки не мають функцій безпеки, таких як автономне екстрене гальмування, системи підтримки смуги руху та контролю сліпих зон.
«Такий низький результат для Stellantis є дуже поганим з точки зору безпеки транспортних засобів. З такою популярною моделлю в регіоні ми можемо лише засудити Stellantis за таку практику дискримінації споживачів у Латинській Америці та Карибському басейні», – сказав голова Latin NCAP Стефан Бродзяк.
З точки зору балів, одинарна кабіна отримала 47,47 відсотка за захист дорослих, 22,08 відсотка за захист дітей, 40,23 відсотка за захист пішоходів і учасників дорожнього руху та 41,86 відсотка за системи безпеки автомобіля.
Подвійна кабіна показала себе краще в одних категоріях і гірше в інших. Така комплектація отримала 41,39 відсотка за захист дорослих, 52,96 відсотка за захист дітей, 40,23 відсотків за захист пішоходів і учасників дорожнього руху та 48,84 відсотка за системи безпеки.
На разі, виробник не планує продавати пікапі Fiat Strada і Ram 700 за межами зазначеного регіону.