У жовтні українці придбали майже 2500 електромобілів: складено топ-10 найпопулярніших моделей
Минулого місяці українці придбали та зареєстрували майже 2500 електромобілів.
Експерти Інституту досліджень авторинку визначили ТОП-10 найпопулярніших електромобілів жовтня у трьох сегментах: нові, імпортовані вживані та перепродані в середині країни.
Минулого місяці українці придбали та зареєстрували майже 2500 електромобілів. Це на 48,8% більшеніж у жовтні 2021 року, на 1,6% менше, ніж у вересні 2022 року. Більшість жовтневих реєстрацій – 1315 од., або 53,7% від загальної кількості – довелося на імпортовані вживані автомобілі.
Ще 853 одиниці або 34,8% від загальних реєстрацій – вживані електромобілі, придбані на внутрішньому ринку. І тільки 282 номерні знаки (11,5%) отримали нові «батарейні» автомобілі.
Лідером на внутрішньому ринку електромобілів залишається Nissan Leaf – 253 реєстрації протягом місяця. На другому місці з відривом майже у 170 одиниць Volkswagen ID.4. На рахунку німецького електрокросовера 86 реєстрацій. Третій результат жовтня у Tesla Model 3 – 53 од. Також до «десятки» увійшли: Volkswagen e-Golf (48 од.), Tesla Model S (40 од.), Renault Zoe (37 од.), Honda M-NV (24 од.), BMW i3 (22 од.), Smart (21 од.) та Chevrolet Bolt (21од.).
Серед нових електомобілів лідером жовтня 2022 року став Volkswagen ID.4 – 102 реєстрації протягом місяця. Також до «трійки» увійшли Honda M-NV (48 од.) та Mercedes-Benz EQA (18 од.). За ними йдуть: Mercedes-Benz EQC (15 од.), Mercedes-Benz EQE (14 од.), Hyundai Loniq 5 (12 од.), BYD Yuan (9 од.), Mercedes-Benz EQS (9 од.), Volkswagen ID.6 (8 од.) та Jaguar i-Pace (7од.).
ТОП-10 імпортованих вживаних електромобілів виглядає наступним чином:
- Nissan Leaf – 262 од.;
- Volkswagen ID.4 – 124 од.;
- Tesla Model 3 – 114 од.;
- Renault Zoe – 90 од.;
- Volkswagen e-Golf – 80 од.;
- Tesla Model Y – 80 од.;
- Honda M-NV – 69 од.;
- Tesla Model S – 43 од.;
- Renault Kangoo – 39 од.;
- BMW i3 – 32 од.
Цікаво, що серед імпортованих у жовтні вживаних електромобілів, 251 зійшов з конвейєра 2022 року. Тобто фактично вони можуть бути новими, але «розмитненими» як вживані. Отже, насправді об’єм імпорту вживаних автомобілів з електричним двигуном менший, а от нових електромобілів — більший, проте значну його частину (якщо не половину) може займати так званий «сірий» імпорт.