Mazda CX-5 отримала нові комплектації
Минулого року Mazda заявила про появу нової лінійки кросоверів, які будуть розроблені індивідуально для різних ринків. Тим не менш, популярний Mazda CX-5 теж залишається в модельному ряду й постійно еволюціонує.
Компактний позашляховик Mazda CX-5, який зарекомендував себе як бестселер із моменту свого запуску, отримав минулого року естетичні вдосконалення, обладнання та навіть нову комплектацію з більш позашляховим виглядом.
Тепер марка представила більше оновлень для Mazda CX-5 2023 року, які спочатку доступні для ринку Німеччини. Цього разу зміни не торкаються екстер’єру, в якому з’явиться лише нова фарба – колір «Rhodium White».
Оновлені комплектації
Інтер’єр також не отримає візуальних змін, але рівні оснащення будуть переналаштовані. Mazda CX-5 2023 року дотримується тієї ж стратегії, що й новий CX-60, з базовою обробкою «Prime-Line», проміжною «Center-Line» та «Exclusive-Line», причому дві останні з повним пакетом обладнання, яке практично відсутнє рівнем нижче.
Homura і Takumi будуть знову топовими комплектаціями, тоді як «Ad’vantage» і «Newground» залишаються в прайс-листі, але як спеціальні версії.
Комплектація Center-Line
- Асистент паркування з передніми та задніми датчиками
- Камера заднього виду
- Автоматичне складання зовнішніх дзеркал заднього виду
- Підігрів передніх сидінь
- Підігрів керма
- Система підключення «Mazda Connect» з 10,25-дюймовим екраном
- Навігаційна система Mazda SD
- Порти для зарядки USB-C на передній панелі
- Бездротове підключення Apple CarPlay і Android Auto
Exclusive-Line (доповнення до попередньої)
- Адаптивний круїз-контроль “i-Activsense”
- Матричні світлодіодні фари
- Камера 360º
- Електричні двері багажника
- Звукова система Bose
- Бездротова зарядка для смартфонів
Під капотом
Справжня маса інновацій міститься в асортименті двигунів, які тепер є більш ефективними. Технологія «Mazda M Hybrid» додається до бензинових двигунів, які змінюють свою торгову назву на «e-Skyactiv-G».
Вони мають новий стартер-генератор 24 В з ремінним приводом, який відновлює кінетичну енергію від гальмування, перетворюючи її на електрику для живлення бортових систем завдяки перетворювачу 24 В / 12 В, який також працює як старт/стоп, зменшуючи споживання палива в 0,6 л/100 км.
Ця система загальна для двох доступних варіантів, «e-Skyactiv G 165» і «e-Skyactiv G 194», як і технологія дезактивації циліндрів. При цьому, механічна та автоматична коробка передач – обидві шестиступеневі.
Лише найпотужніший 2,5-літровий був налаштований на збільшення максимального крутного моменту з 258 Нм до 263 Нм. Лінійка дизельних двигунів обмежена двома варіантами. Незмінним залишився 2,2-літровий твін-турбо «Skyactiv-D» потужністю 150 і 184 к.с.
Усі пропонуються з тими ж трансмісіями, що й бензинові, хоча найпотужніший доступний лише з автоматичною коробкою передач. Поряд з другим бензиновим двигуном можна обрати між переднім або повним приводом «i-ACTIV AWD».
Очікується, що незабаром новинки з’являться й на інших ринках Європи.
motorcar.com.ua