Subaru презентувала нову Impreza
Шоста генерація знаменитої моделі Subaru уникла радикальних перетворень, заодно обзавівшись корисними нововведеннями.
Своє 30-річчя (перша Impreza була представлена в 1992 році) одна із найзнаменитіших моделей Subaru зустрічає не в найкращій формі. У США продажі знижуються протягом останніх п’яти років: минулого року там було зареєстровано трохи менше 35 тисяч «Імпрез». Набагато охочіше (127,4 тис. од. у 2021 році) американці купують Subaru Crosstrek – підняту версію Impreza із пластиковими обвісами.
Габарити майже змінилися. Машина стала трохи ширшою (1781 мм; +3 мм) і вищою (1481 мм; +25 мм), проте показники довжини кузова (4475 мм) та відстані між осями (2670 мм) у нової «Імпрези» колишні. Вже в базовій комплектації є повністю світлодіодна оптика і система активної безпеки EyeSight нового покоління з трьома камерами. Система повного приводу з муфтою на задній осі може тепер управляти вектором тяги за допомогою гальм.
Платформа SGP, що дебютувала разом з Impreza минулого покоління, пройшла легку модернізацію, спрямовану на збільшення жорсткості кузова (в тому числі кріплення самої підвіски). Крім того, нова Impreza отримала розроблений кермовий механізм з електропідсилювачем на рейці: японці обіцяють більш азартний характер моделі. Кліматична установка також перебудована: заради економії паливна системи обдуває тільки ті частини салону, де є пасажири (якщо їх немає, то тільки водійське місце).
Базовий дволітровий безнаддувний «опозитник» з безпосереднім упорскуванням (154 к. с., 197 Нм) тут колишній, але версій з механічною трансмісією більше не буде. В «базі» встановлений варіатор Lineartronic з інтегрованим електродвигуном. З ним же агрегатується 2,5-літровий двигун версії RS (182 к. с., 241 Нм). Вперше Impreza 2.5RS з’явилася на ринку США ще 1998 року і якийсь час замінювала американцям модифікацію WRX. Нова топ-версія «Імпрези» (червона машина) має особливий декор екстер’єру, а в салоні вставки «під карбон» поєднуються з чорно-червоною тканинною оббивкою сидінь. Також тільки RS-версія оснащується аудіосистемою Harman Kardon з 10 динаміками, панорамним дахом та водійським сидінням з 10-позиційним електричним регулюванням.
У версій Sport і RS:
- 18-дюймові колеса,
- 11,6-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи,
- варіатор вміє імітувати вісім передач за допомогою підкермових пелюстків.
У комплектації Base цих опцій немає, а диски мають діаметр 16 дюймів. Ще один недолік базової Subaru Impreza – відсутність системи вибору їздових режимів SI-Drive.
Продаж нової Impreza в США розпочнеться навесні 2023 року. Очевидно, до цього моменту буде презентований і седан. Машина п’ятого покоління є найдоступнішим автомобілем марки: за чотиридверку в базовій комплектації просять 19,8 тис. доларів.