Директор Volkswagen розповів про появу електричного ID. Golf
В інтерв’ю виданню Autocar генеральний директор Volkswagen Passenger Cars Томас Шефер розповів про майбутнє моделі Golf.
У нас є культові назви брендів, Golf та GTI. Було б безумством дозволити їм померти… Однак існує зв’язок з VW та ID… модель наступного покоління може стати ID. Golf.
– пояснив Шефер.
Звичайно, постає питання, що буде з ID. 3, схожим на Golf. Шефер стверджує, що обидві моделі можуть продаватися поряд одна з одною, оскільки ID.3 ніколи не був наступником Golf, це швидше за все нащадок Golf Plus.
В результаті теоретичний ID. Golf міг би стати під ID. 3 у лінійці бренду, у той час як ID. Golf GTI і, ймовірно, ID. Golf R будуть цікаві ентузіастам.
Хоча шанувальники бренду можуть бути збентежені думкою про електричний Volkswagen Golf GTI, це здається неминучим, оскільки Європейський Союз збирається заборонити продаж нових бензинових та дизельних пасажирських автомобілів із 2035 року.
Раніше повідомлялося, що експерти Jato порівняли ціни електромобілів і автівок з ДВЗ в Європі. У всіх країнах, крім однієї, за машини на електротязі просять більше, ніж за бензинові і дизельні аналоги.
Середня ціна на електромобіль в Європі становить 42 568 євро. При цьому автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння коштують в середньому 32 218 євро, повідомляється в дослідженні Jato.
Таким чином, середня ціна електромобіля в Європі зросла на 28% з 2012 року, коли такі машини коштували в середньому 33 292 євро.