BMW випустить авто з найпотужнішим шестициліндровим двигуном і ціною від 700 тисяч доларів
На честь 50-річчя M-підрозділу випущена ще одна модифікація BMW M4 з індексом CSL – ще потужніша і вдвічі ексклюзивніша.
Один «ювілейний M-кар» на честь півстолітнього ювілею спортпідрозділу BMW вже мав. Представлений у травні цього року M4 CSL створювався, щоб стати найшвидшим із серійних BMW на Нюрбургрігн: форсований до 550 сил мотор у зв’язці з “автоматом”, допрацьована підвіска і відмова від повного приводу заради зниження ваги.
Новий 3.0 CSL теж побудований на базі M4, але ідея будівництва “Бетмобіля XXI століття” тут переважає над рештою. Причому новий CSL буде ще рідкіcнішим: баварці планують випустити лише півсотні машин проти 168 оригінальних 3.0 CSL, зібраних у період із 1973 по 1975 р.
В очі насамперед кидаються зменшені “ніздрі” решітки радіатора з чорною сіткою, але масштаб візуальних доробок набагато ширший. У нового 3.0 CSL заново виліплений з вуглепластику обвіс (він кріпиться поверх стандартного кузова), який включає арки, капот, багажник (номерний знак тепер кріпиться нижче, на бампері) і два антикрила – на кромці багажника і на даху.
Більшість вуглепластикових компонентів доводиться ліпити вручну (цим займаються підрозділи в Мюнхені та Ландсхуті), тому на виробництво всієї партії 3.0 CSL у фабрики в Дінгольфінгу підуть три місяці.
Збільшені колісні арки дозволили вмістити більші ковані колеса з центральною маточиною, пофарбовані в золотистий колір, – 20-дюймові спереду та 21-дюймові ззаду. Шини Michelin Pilot Sport 4 S з числом “50” на боковині для спорткара розроблялися окремо.
У 3.0 CSL великі карбон-керамічні гальма з червоними супортами. Попереду встановлені диски діаметром 400 мм та шестипоршневі механізми, а ззаду – 380-міліметрові диски та однопоршневі супорти.
До списку штатного обладнання також увійшли адаптивна пневмопідвіска і задній диференціал, що самоблокується.
Фірмова ліврея (її теж наносять вручну) з M GmbH і числом “50” також відсилає до гоночної спадщини BMW, а в основі задньої стійки під “вигином Хофмайстера” розташований логотип марки – точно як у BMW E9, на базі якого створений той самий CSL.
А в передньому бампері зроблені два круглі вирізи, хоча в оригінального 3.0 CSL вони і не були такими великими. Оптика з жовтими “ангельськими очками” та світловими нитками у задніх ліхтарях успадкована від недавнього M4 CSL.
А ще це найпотужніший із шестициліндрових BMW, що коли-небудь випускалися серійно. 3,0-літрова “бітурбошістка” S58 з доопрацьованими системами змащення та охолодження видає вже 560 к. с. (проти 550 у M4 CSL), хоча крутний момент (550 Нм) тут як і у базових M4 з «механікою».
Новий 3.0 CSL має задній привід і оснащений шестиступінчастою МКП з електронною системою припасування обертів колінвала при перемиканнях передач (її можна вимкнути).
Динамічні характеристики поки не вказані, зате відома вага при енергоозброєності 2,9 кг на кінську силу вона становить 1624 кг – точно як у M4 CSL. Використання легшої «механіки» компенсується великими вуглепластиковими обвісами.
Інші прийоми стандартні:
- відмова від заднього дивана (там тепер сіточка для зберігання шоломів),
- кований алюмінієвий колінвал,
- карбонові крісла-ковші (висоту посадки та нахил спинки доведеться регулювати за допомогою викрутки),
- частково видалена шумоізоляція та титанова вихлопна система, яка на 4,3 кг легша за звичайну сталеву.
У салоні – велика кількість алькантари, декоративні вставки з матового карбону, біла рукоятка важеля МКП та логотипи з назвою моделі. На передній панелі нанесено порядковий номер машини.
Новий 3.0 CSL стане не лише найпотужнішим серед BMW із шістьма циліндрами під капотом, а й найдорожчим. Оригінальний “Бетмобіль” у хорошому стані можна знайти за 100 тис. доларів (музейні експонати коштують у 2-2,5 рази більше), але ціна на ексклюзивний 3.0 CSL, за чутками, починатиметься з 700 тис. доларів – тобто за ціну нового CSL ви купите три старі.
avtosota.com