Lamborghini представила ралійний Huracan Sterrato
Після місяців шпигунських фотографій з піднятим Huracan, зовнішній дизайн тепер офіційно розкрито. Перший автомобільний позашляховик Lamborghini також стане останнім автомобілем з двигуном внутрішнього згоряння.
Sterrato отримав скромне 4,318-сантиметрове підняття підвіски порівняно з Huracan Evo. Це забезпечує більший хід підвіски, і Lamborghini надає Sterrato оновлену версію своєї системи Integrated Vehicle Dynamics, щоб максимально використати її. Є нові налаштування для режимів водіння Strada та Sport, а також є новий режим Rally, призначений для поверхонь із низьким зчепленням.
Huracan Sterrato не тільки вищий, але й трохи ширший. Колія розтягнута на 3,048 см спереду та на 3,302 см ззаду, і, звичайно, модель отримала повний привід. 15-дюймові гальма з шестипоршневими супортами забезпечують гальмівну силу спереду, а 14-дюймові диски та чотирипоршневі супорти ззаду. Вони заправлені за 19-дюймові колеса, взуті в спеціальний комплект всюдихідних шин Bridgestone Dueler AT002, виготовлених спеціально для цього автомобіля. Це все ще низькопрофільна гума 40-ї серії, але є принаймні трохи більше боковини для захисту та комфорту під час виїзду на тротуар.
Під капотом
За потужність відповідає 5,2-літровий V10 Lamborghini, який передає всі 602 кінські сили (449 кіловат) і 560 Ньютон-метрів крутного моменту через 7-ступеневу коробку передач із подвійним зчепленням.
При хорошому зчепленні Huracan Sterrato розганяється до 100 км/год за 3,4 секунди та розвиває максимальну швидкість 260 км/год. Він не такий надзвичайно швидкий, як інші Huracan, але він також має зовсім іншу мету.
Дизайн
Зовнішній вигляд Sterrato говорить більше про його сутність. Алюмінієві панелі днища захищають важливі частини трансмісії. Він також отримав посилені пороги та переміщений повітрозабірник у задній частині даху, призначений не для глибоководного переходу вбрід, а для втягування чистого повітря без пилу.
Неможливо пропустити сміливі арки крил і допоміжні ліхтарі на носі, а зайшовши всередину, ви побачите ексклюзивну оббивку Verde Sterrato Alcantra з новою графікою на сенсорному екрані. Є також кілька інструментів, орієнтованих на бездоріжжя, включаючи інклінометр, індикатор нахилу та крену, індикатор кута повороту тощо.
Lamborghini зазначає, що є «майже необмежені» можливості для персональних налаштувань Sterrato. Завдяки програмі Lamborghini Ad Personam доступні 350 кольорів кузова та 65 відтінків салону.
Хоча налаштування можуть бути майже необмеженими, сам Sterrato — обмежений. Lamborghini випустить лише 1499 одиниць для всього світу, виробництво почнеться в лютому 2023 року. Ціни будуть оголошені пізніше.
Новий Huracan Sterrato офіційно дебютує на події Art Basel у Маямі.
motorcar.com.ua