ПолiтДумка

Електромобілі знищать кросовери – вважають у Citroen

18 января
02:59 2023

За словами генерального директора Citroen Вінсента Кобі, кросовери вже йдуть нанівець через несумісність типу автомобіля з електричним майбутнім.

Генеральний директор Citroen Вінсент Кобі вважає, загибель кросоверів неминуча «Світ кросоверів закінчився», — стверджує він, хоча визнає, що зараз «цифри не говорять мені про мою рацію». 

Хоча на кросовери припадає 50 відсотків усіх реєстрацій нових автомобілів у Європі за останні кілька років, але в розмові з Auto Express гендиректор Citroen вказав на появу седанів, які тепер «називаються кросоверами лише тому, що вони трохи вищі».  

Дебют Citroen C4 X створив нову тенденцію на ринку автомобілів й тепер різниця між седанами та кросоверами (або SUV-ами) виглядає розмитою. 

За словами керівника Citroen, однією з головних причин переходу промисловості від кросоверів до автомобілів схожих на C4 X, є аеродинаміка.  

«На акумуляторному електромобілі, якщо ваша аеродинаміка неправильна, покарання з точки зору запасу ходу є величезним. Ви можете втратити 50 кілометрів між хорошим і поганим повітрям, а між кросовером і седаном можна легко говорити про 60/70/80 кілометрів». 

Citroen е-C4 X

Поточне рішення полягає у збільшенні розміру батареї й деякі виробники йдуть саме таким напрямком. Наприклад, BMW iX має набагато більший блок, ніж менший i4.  

Проте, Кобі вважає, що це не завжди можливо: «Люди почнуть обмежувати вагу та розмір акумулятора через податки, пільги, регулювання, назву і рекламу», — сказав він.  

Варто зазначити, що Франція збирається піти шляхом оподаткування транспортних засобів за вагою. «А-сегмент був убитий законодавством, а сегмент D [SUV] буде вбитий аеродинамікою та вагою», — підсумував він. 

Нарешті, це простий випадок зміни сприйняття, оскільки позашляховики, ймовірно, будуть вважатися все більш проблематичними в наступні роки, оскільки кліматична криза поглиблюється.  

«У великому місті, п’ять років тому, якщо ви привезли своїх дітей на великому позашляховику, ви – справжній чоловік. Тепер, якщо ви це зробите, ви – “терорист”…» 

Збільшення ваги просто неприйнятне 

Citroen е-C4 X

Генеральний директор Citroen Вінсент Кобі також вважає, що збільшення ваги електрокарів просто не є прийнятним. 

«У 1970-х роках машина важила 700 кг. Сьогодні середній автомобіль важить 1300 кг. Завтра середній автомобіль важитиме дві тонни. Тому ми використовуємо втричі більше ресурсів, щоб надавати ту саму послугу, просто щоб бути “зеленими”». 

Керівник Citroen порівняв покупку автомобіля, ємна батарея якого використовується лише час від часу, із величезним туристичним рюкзаком, який не потрібен для щоденних поїздок до офісу.  

«Ти йдеш в офіс з цим рюкзаком? Відповідь – ні. Тож навіщо вам їхати в офіс на автомобілі із тонною акумулятора?» – питає Кобі. 

Citroen е-C4 X

Замість цього, за словами керівника французькому бренду, слід приділяти більше уваги покращенню заряджання, і Citroen має намір зробити це простіше за допомогою інструментів планування маршруту та короткострокових позик на автомобілі. 

Citroen, як правило, рухається в іншому напрямку, ніж інші виробники електромобілів, й прагне дотримуватись менших акумуляторів ємністю 50 кВт-год. Наприклад, радикальний концепт Oli 2022 року демонструє прагнення французької компанії пропонувати легкі автомобілі, навіть після переходу до повністю електричного майбутнього.  

Кобі не заперечує, що відмова від тих автомобілів, які зараз потрібні клієнтам, є ризиком, але припускає, що це може бути більшою проблемою, якщо не змінити тактику на ранній стадії. «Якщо ми залишимо «коробки SUV-ів» до 2030 року і виявимо, що клієнта немає, це буде жорстка посадка… ви ж не хочете бути останнім, хто залишить танцпол». 

motorcar.com.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Білорусь представила власну копію системи Starlink, яка «змусить Ілона Маска нервувати»

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!