ПолiтДумка

TikTok підтвердив, що накручує популярність відео на замовлення клієнтів

22 января
12:05 2023

TikTok підтвердив Forbes , що деякі з його співробітників у США мають можливість покращувати відео, щоб «представити знаменитостей і нових творців спільноті TikTok». Ця заява є частиною звіту про кнопку «Нагрівання» TikTok, яку, за словами Forbes , можна використовувати для розміщення вибраних відео на сторінках користувачів «Для вас», допомагаючи збільшити кількість переглядів, обходячи алгоритм, який нібито керує досвідом TikTok.

Джеймі Фавацца, речник TikTok, сказав Forbes , що збільшення переглядів певних відео не є єдиною причиною нагрівання. TikTok також «просуватиме деякі відео, щоб урізноманітнити контент» (читайте: переконайтеся, що ваш канал не складається повністю з однієї або двох тенденцій), сказав він. Фавацца також припускає, що TikTok робить це не так часто, стверджуючи, що лише «0,002% відео у стрічках For You» нагріваються. Однак згідно з внутрішнім документом, отриманим Forbes , гарячі відео, як повідомляється, становлять «близько 1-2 відсотків» від «загальних щоденних переглядів відео».

Відповідно до звіту, гарячі відео не мають мітки, щоб показати, що їх посилив TikTok, як реклама чи спонсоровані публікації. Натомість вони виглядають як будь-які інші відео, які алгоритм вибрав би для вас.

Новина не обов’язково є сюрпризом. Протягом багатьох років надходили повідомлення про те, що TikTok використовував обіцянки просувного контенту, щоб переконати політиків і компанії використовувати його платформу, а компанії, особливо в музичній індустрії, не приховували використання платформи для просування своїх брендів .

TikTok також буде далеко не єдиною компанією соціальних медіа, яка неприродно підвищує відео. Facebook нібито знав , що показує завищену кількість переглядів, і не виправив це відразу, щоб допомогти залучити рекламодавців і медіакомпанії до своєї платформи. (У підсумку було виплачено 40 мільйонів доларів, щоб врегулювати судовий процес .) Хоча це не зовсім той самий сценарій — відео TikTok справді отримують справжні перегляди, навіть якщо вони не стають вірусними органічно — ефект може бути подібним; люди зрештою думають, що їм буде краще на TikTok, ніж насправді.

Це також означає, що TikTok обирає переможців і переможених: творці та бренди можуть поступитися місцем на чиїйсь сторінці For You комусь, хто має більш тісні стосунки з компанією. За даними Forbes, траплялися випадки, коли співробітники підігрівали контент, який вони не повинні мати, рекламуючи відео від друзів, партнерів і навіть власні облікові записи.

Творці також можуть втратити інтерес до платформи, якщо їхні відео будуть нижчими порівняно з тими, які підвищуються, оскільки через відсутність прозорості TikTok щодо нагрівання важко визначити, які відео органічно потрапили на перше місце.

Звіт надійшов у той момент, коли TikTok стикається з сильною конкуренцією з боку таких платформ, як YouTube, який нещодавно почав спокушати авторів, даючи їм скорочення доходу від реклами, отриманого від Shorts , і Instagram, який намагається платити творцям за Reels (хоча останній у п’ятницю визнав, що нещодавно надто сильно натискав відео ) . Тим часом TikTok має вибірковий фонд творців і дуже обмежену модель поширення реклами , що може дати перевагу його конкурентам.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Матео Ретеги — игрок месяца в Серии А

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!