ПолiтДумка

Porsche Cayenne отримає повністю електричний двигун у 2026 році

22 февраля
01:41 2023

Німецька марка Porsche готує абсолютно нову електричну версію Cayenne, яка не буде пов’язана технічно з теперішнім поколінням.

З одного боку Porsche планує рестайлінг Cayenne нинішнього покоління за допомогою значного циклу оновлень, спрямованих на збереження привабливості позашляховика після середини десятиліття, але з іншого вже ведеться розробка електричного наступника. 

Електричний Cayenne, який очікується на ринку в 2026 році, приблизно через два роки після відкладеного випуску Porsche Macan EV і за рік до випуску нового топового позашляховика марки, надасть автовиробнику важливе розширення лінійки електромобілів, завдяки яким марка досягла суттєвого зростання продажів. 

Платформа 

Cayenne EV, офіційна назва якого не підтверджена, використовуватиме ту ж архітектуру Premium Platform Electric (PPE), що й менший Macan і споріднений Audi Q6 E-tron, який має вийти наприкінці цього року. Це означає, що він має отримати таку ж передову технологію розподілу крутного моменту та функцію повного кермового управління, щоб перенести частину фірмової динаміки спортивного автомобіля Cayenne в епоху електромобілів. 

Електропозашляховик буде сконструйований таким чином, щоб забезпечувати безперечну швидкість і функціональність нарівні з сучасними електромобілями преміальної категорії.  

Підтверджено, що платформа PPE оснащена обладнанням 800 В для заряджання на швидкостях, що перевищують 270 кВт.  

Macan EV буде оснащено батареєю ємністю 100 кВт-год для очікуваного запасу ходу понад 480 км, але нові модульні призматичні батареї Porsche можна збільшити або зменшити відповідно до колісної бази автомобіля, тож більший Cayenne може отримати приріст на фоні витривалого позашляховика Mercedes-Benz EQS. 

Як повідомляє Autocar, батареї нового покоління, які впроваджуються в електромобілі Porsche, також зможуть ефективно розділятися на дві половини для більш ефективної зарядки від зарядного пристрою 400 В, що може призвести до помітно коротших зупинок на цих більш поширених пристроях. 

Під капотом 

Потужність надаватиметься парою двигунів– по одному на кожній осі – що забезпечує більшу ефективність і щільність потужності, ніж ті, що використовуються в сучасному Porsche Taycan.  

Електричний Macan буде випущений із сукупною потужністю 603 к.с., що надасть йому значно більшої потужності, ніж будь-який існуючий варіант Macan. Якщо це віддзеркалить Cayenne EV, він буде значно потужнішим, ніж сьогоднішні Cayenne S і GTS. 

Porsche поки що не надає жодних додаткових подробиць про електричний Cayenne, але ця модель відіграватиме вирішальну роль у спробі марки зробити так, щоб у 2030 році на електромобілі припадало понад 80% продажів. 

Ймовірно, він продаватиметься – принаймні спочатку – разом із рестайлінговою версією Cayenne з двигуном внутрішнього згоряння, яка буде значно оновлена в найближчі місяці завдяки переглянутій лінійці двигунів і низці змін у стилі. Однак, як і у випадку з Macan EV, ця пара, ймовірно, буде пов’язана лише назвою, оскільки електрична модель має безліч специфічних для електромобілів елементів дизайну та змінений силует. 


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Мбаппе — в заявке Реала на матч против Лилля

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!