Honda показала кросовер CR-V Hybrid Racer потужністю 800 к.с. (ВІДЕО)
Інженери Honda Performance Development (HPD) розробили унікальний автомобіль на основі кросовера CR-V з гігантським крилом і мотором від IndyCar.
Нижня частина машини повністю виконана з вуглецевого волокна, а спорткар також вирізняється масивними розширювачами крил і передніми дверцятами-метеликами, які дають доступ у гоночний салон.
CR-V Hybrid Racer
Основою служить виготовлене на замовлення трубчасте шасі, але верхня частина спорткара все ще є сталевим кузовом кросовера CR-V шостого покоління. За винятком заднього гігантського антикрила.
Задні двері не відкриваються – принаймні не так, як можна очікувати. Вони прикріплені до шарнірного механізму, закріпленого на задній панелі, який відкривається разом із дахом. Саме там розташована шестиступенева коробка передач Xtrac, з’єднана з гібридним двигуном V6 IndyCar із подвійним турбонаддувом, який встановлений там, де зазвичай розташоване сидіння другого ряду. Це не точна копія силового агрегату Honda IndyCar 2024 року випуску, але майже його прототип.
Йдеться про 2,2-літровий Honda V6, налаштований на 100-відсоткове відновлюване паливо Shell, і так, це гібрид. Президент HPD Девід Солтерс підтвердив, що пакет пропонує потужність 800 к.с., хоча конкретний розподіл потужності для систем згоряння та електричних систем не згадується. Замість акумуляторів у CR-V Hybrid Racer фактично використовується суперконденсаторна система зберігання, підвищуючи загальну потужність за допомогою короткочасних спалахів і покращеного пробігу пального.
Трубчаста рама містить передню підвіску та 15-дюймові гальма Brembo, взяті від гоночного автомобіля NSX GT-3. Ззаду розташована підвіска Dallara IR-18 Indy з 14-дюймовими Brembo. Крутний момент передається на шини 305/35 ззаду та 285/35 спереду. Вони встановлюються на 20-дюймові диски шириною 10,5 дюймів спереду та 11 дюймів ззаду. Масивне крило працює зі спеціальним переднім спліттером для потужної притискної сили.
Компанія Honda без жодних сумнівів називає весь експеримент «лабораторією, що рухається», створеною для дослідження різних аспектів продуктивності та того, як електрифікація може вписатися в це рівняння. Уроки, отримані з CR-V Hybrid Racer, можна застосувати до майбутніх гоночних змагань.
Honda візьме CR-V Hybrid Racer на кілька подій IndyCar 2023 року з метою показу та демонстрації, починаючи з 3 березня на Гран Прі у Санкт-Пітербурзі, що відкриває сезон.