Volkswagen робить акцент на електромобілі
Volkswagen Group підвищила мету продажу електромобілів у Європі для свого основного бренду легкових автомобілів VW. Нова мета бренду полягає в тому, щоб до 2030 року не менше 80 відсотків його продажів у Європі припадало на повністю електричні моделі, сказав Томас Ульбріх, який очолює підрозділ VW New Mobility.
Відповідно до стратегії VW Accelerate, оприлюдненої у 2021 році, мета до 2030 року становить 70 відсотків. Ульбріх сказав, що бренд VW має найамбітнішу мету з усіх брендів VW Group, до якої входять Audi, Skoda та Seat/Cupra.
Бренд VW “завжди був в авангарді цих питань у групі, і ми відчуваємо себе зобов’язаними ставити перед собою такі високі цілі”, – сказав Ульбріх.
Бренд VW запускає нові та оновлені моделі під своїм шильдиком для повністю електричних автомобілів. ID.3, перша модель сімейства ID, випущена в 2019 році, щойно зазнала косметичного ремонту з більш чистим дизайном та оновленим програмним забезпеченням.
Очікується, що ID.7, електричний седан розміром із Passat, буде представлений 15 березня після того, як VW продемонстрував майже серійний закамуфльований прототип на виставці CES у Лас-Вегасі у січні.
Бренд має пройти довгий шлях, щоб досягти мети в 80 відсотків. Минулого року на повністю електричні автомобілі припало трохи більше 10 відсотків від загального обсягу продажів легкових автомобілів VW.
VW не піднімає свої плани з електрифікації для ринків Китаю та США, де його цілі для електромобілів із акумуляторними батареями залишаються на рівні 50 відсотків.