Знайдено унікальну «капсулу часу», яку оцінили у 1,3 мільйона євро
Історія про те, як з’явився Ferrari 365 GT NART Spyder 1969 року, захоплює, але ви повинні знати, що його творець Луїджі Чінетті-молодший теж вважав його потворним.
В інтерв’ю The Car Experience у 2014 році він назвав автомобіль втраченою можливістю, пише Wheels News.
«Це могла бути справді класна машина», — сказав Чінетті. «Він їхав дуже добре, просто виглядав трохи дивно. Вийшло не зовсім так, як на малюнках — приблизно на 70% від того, що мало бути, що сумно. Мабуть, це моя вина, тому що я не був достатньо близьким до проекту».
Чінетті сказав, що автомобіль був приблизно на вісім дюймів завищений і що нахил лобового скла, зокрема, скомпрометував форму. Тим часом ніс був натхненний Ferrari 512 BB LM, це зокрема проглядається у фарах, хоча решітка радіатора не робить йому користі.
Але зовнішній вигляд затьмарює те, чим насправді мало бути автомобілем-мрією. Чінетті був сином Луїджі Чінетті-старшого, який заснував NART у 1958 році та роками їздив на Ferrari. Його стосунки з брендом зрештою призвели до випуску 25 275 GTB/4S NART Spyder і великої поваги Енцо.
Як і його батько, Чінетті-молодший також був гонщиком, який встановлював рекорди швидкості та переміг на перегонах в Ле-Мані. До середини 80-х він хотів створити власний Spyder і вирішив почати з Ferrari 365 GT 2+2 1969 року.
365 GT мав 4,4-літровий двигун V12 і базувався на трубчастому сталевому шасі. З виробленим 801 він був набагато дешевшим, ніж деякі інші моделі для використання в якості бази.
Після того, як оригінальний кузов було знято та замінено алюмінієвим листовим металом, Чінетті-молодший підрахував, що автомобіль важив приблизно на 1000 фунтів менше, ніж із заводу. Завдяки деяким налаштуванням двигуна 275 GTB/4S Nart міг розганятися до 96 км/год за 6 секунд.
Коко вдалося зробити лише два таких автомобіля, і цей був другим. Він провів весь свій термін служби в Німеччині, і, за даними Autogalerie, яка займається продажем, на одометрі його пробігу близько 5000 км.
Звичайно, це рідкісна класична модель у хорошому стані та з малим пробігом, яка має офіційну печатку Ferrari, але чи достатньо цього, щоб витратити на неї 1,3 мільйона євро.