5 найгірших автомобілів бренду Mazda за всі роки існування компанії
Mazda відома тим, що виробляє надійні та якісні автомобілі, але, як і будь-який автовиробник, вони мали деякі промахи протягом багатьох років.
Ось п’ять найгірших автомобілів Mazda, які коли-небудь випускалися, і причини, чому вони не виправдали очікувань.
Mazda Millenia (1995-2002)
Mazda Millenia була представлена в 1995 році як розкішний седан, але вона не змогла вразити покупців. Найбільшою проблемою автомобіля був слабкий двигун, якому не вистачало потужності, необхідної для розкішного автомобіля. Millenia була оснащена 2,5-літровим двигуном V6, який видавав лише 170 кінських сил, і він насилу справлявся з вагою автомобіля.
Крім того, Millenia страждала від низької надійності і високих витрат на обслуговування, що відштовхнуло багатьох покупців.
Mazda Tribute (2001-2011)
Mazda Tribute була спробою Mazda вийти на ринок позашляховиків, але вона не виправдала очікувань. Tribute був побудований на базі Ford Escape, що означало, що він був недостатньо потужним і йому не вистачало керованості та якості їзди, як у інших позашляховиків у своєму класі.
Tribute також мав тісний салон і погану паливну економічність, що робило його менш привабливим для покупців. Незважаючи на редизайн 2008 року, Tribute не зміг конкурувати з іншими позашляховиками на ринку і зрештою був знятий з виробництва у 2011 році.
Mazda RX-8 (2003-2012)
Mazda RX-8 був спортивним автомобілем, який обіцяв високу продуктивність і стиль, але не виправдав очікувань. RX-8 був оснащений роторним двигуном, який, як відомо, був ненадійним і дорогим в обслуговуванні.
Крім того, керованість автомобіля була не такою гострою, як у інших спортивних автомобілів у своєму класі, що робило його менш цікавим для водіння. RX-8 також страждав від поганої економії палива, що робило його дорогим в експлуатації.
Mazda Navajo (1991-1994)
Mazda Navajo був компактним позашляховиком, який по суті був переробленим Ford Explorer. У той час як Explorer був популярним позашляховиком, Navajo не зміг привернути увагу покупців. Navajo страждав від низької надійності та якості збірки, а також мав тьмяний двигун, який був недостатньо потужним для свого розміру.
Також, Navajo мав тісний салон і велику витрату пального. Navajo було знято з виробництва всього після трьох років на ринку.
Mazda 323 (1985-1989)
Mazda 323 була субкомпактним автомобілем, який був популярним у 1980-х роках, але мав деякі серйозні недоліки. 323 страждала від низької якості збірки та надійності, а також мала слабкий двигун, який не міг конкурувати з іншими автомобілями у своєму класі.
Крім того, 323-й мав тісний салон і погану керованість, що робило його менш привабливим для покупців. Хоча 323 був недорогим, його низька продуктивність і якість зробили його повним лузером на авторинку 80-х років.
Замість висновку
На закінчення, хоча Mazda випустила багато чудових автомобілів протягом багатьох років, вони також мали деякі промахи. Millenia, Tribute, RX-8, Navajo і 323 – п’ять найгірших автомобілів Mazda за всю історію. Кожна машина мала свої недоліки, від низької надійності до слабких двигунів і тьмяної керованості. Хоча Mazda зробила висновки з цих помилок і з тих пір випустила багато чудових автомобілів, ці п’ять машин залишаються плямою в історії автовиробника.
avtosota.com