Україна має план Б на випадок припинення роботи зернового коридору
![Україна має план Б на випадок припинення роботи зернового коридору](https://newsyou.info/wp-content/uploads/2023/05/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%94-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD-%D0%91-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D1%83.jpg)
Фото: Міністерство аграрної політики та продовольства України/Facebook
Міністр агрополітики Микола Сольський
Роботу зернового коридору для експорту українського зерна паралізовано на 90% через дії Росії.
“Завжди є план “Б”. У цій ситуації він також є, але давайте зараз сконцентруємося на плані “А”. Подивимося, які будуть результати”, – сказав він.
За словами Сольського, з кінця минулого тижня Чорноморська зернова ініціатива не працює. Два дні поспіль російська сторона блокує будь-які перевірки суден, що намагаються пройти зерновим коридором.
“Зараз він юридично ніби працює, а фактично Російська Федерація намагається блокувати будь-який прохід кораблів, робота паралізована на 90%”, – сказав міністр.
Сольський зазначив, що наразі Україна та міжнародні партнери працюють над тим, щоб зернова угода діяла після 18 травня.
Станом на 8 травня на інспекцію в територіальних водах Туреччини очікувало 90 суден, з яких 62 – це судна, які йдуть під завантаження. Інспекції як вхідного, так і вихідного флоту були призупинені через дії російської сторони.
korrespondent.net