Range Rover отримав оновлену техніку
Компанія Land Rover оновила техніку позашляховиків Range Rover. Переважно це стосується силових установок, але є й інші нововведення.
Плагін-гібриди з бензиновою «шісткою» Ingenium об’ємом 3,0 літра відтепер мають новий електромотор. Його віддача збільшена зі 143 до 218 к.с., але завдяки низькому енергоспоживанню потужніші позашляховики проїжджають на електротязі не 113, а 121 кілометр. Сам ДВЗ ніяких змін не зазнав, однак комбінована віддача, що зросла, змусила поміняти індекси. Так, версію P440e перейменували на P460e (460 к.с.), а P510e – на P550e (550 к.с.), причому час розгону до «сотні» у неї скоротився з 5,5 до 5,1 секунди.
Ще одним нововведенням стала електрифікація двигуна V8 4.4: тепер він штатно оснащений 48-вольтовим стартер-генератором. Потужність не змінилася – 530 «конячок» і 750 Нм. А ось у топового варіанта P615 двигун розвиває 615 к.с. при тому ж моменті. Такий позашляховик на 0,1 секунди швидше за P530 у розгоні до «сотні», плюс його максималка збільшена з 250 до 261 км/год. При цьому модифікація P615 може бути тільки у найбагатшій комплектації SV.
Є й інші зміни. Наприклад, на Range Rover тепер встановлюватимуть покращену медіасистему Pivi Pro з екраном діагоналлю 13,1 дюйма та новою бічною панеллю зі слайдерами регулювання гучності та температури. У списку електронних систем з’явився помічник руху заміськими дорогами, що використовує можливості адаптивного круїз-контролю та дані навігаційних карт; електромеханічні стабілізатори Dynamic Response Pro та позашляховий круїз, що має чотири попередньо встановлені профілі.
Зрештою, розширилися можливості сервісу індивідуального пошиття SV Bespoke, доступного покупцям Range Rover Autobiography та Range Rover SV. Він пропонує 230 варіантів фарбування кузова, 391 колірну схему інтер’єру, розсип вже готових тем оформлення, різні матеріали оббивки, декору та оздоблення – у тому числі написи Range Rover на капоті та кормі з 24-каратного золота.