ПолiтДумка

Вісім країн відмовляються від запровадження Євро-7 у 2025 році

24 мая
11:20 2023

Від впровадження суворіших норм викидів у ЄС відмовляються Франція, Італія, Румунія, Болгарія, Польща, Угорщина, Словаччина та Чехія.

Зазначені вісім країн наполягають на послабленні нових лімітів викидів ЄС для автомобілів та називають їх надто амбітними та нереальними для автовиробників. 

Країни Європейського Союзу та законодавці готуються до переговорів щодо регламенту Євро-7, який з 2025 року посилить обмеження на викиди забруднюючих речовин, включаючи оксиди азоту та чадний газ. 

У спільному документі, надісланому іншим членам ЄС, вісім країн заявили, що частини закону, включаючи обмеження викидів вихлопних газів, повинні бути повністю скасовані. 

«Ми виступаємо проти будь-яких нових правил викидів вихлопних газів (включно з новими вимогами до тестування або новими обмеженнями викидів) для автомобілів і фургонів», — йдеться в документі, який підписали Франція, Італія, Чехія, Болгарія, Угорщина, Польща, Румунія та Словаччина. 

Країни заявили, що ці обмеження змусять автовиробників інвестувати в покращення показників викидів вихлопних газів, гроші, які краще було б витратити на розробку автомобілів з нульовим рівнем викидів.  

У сукупності країни мають достатньо голосів, щоб заблокувати запровадження Євро-7. 

Про Євро-7 

Європейська комісія зазначила, що правила, які стосуються лише нових транспортних засобів, а не тих, які вже є на дорогах, необхідні для скорочення шкідливих для здоров’я викидів і запобігання повторенню так званого скандалу «Дизельгейт», коли компанії обдурили правила. 

Закон також посилить перевірку викидів, вимагаючи від автовиробників використання бортових систем моніторингу забруднення. 

Країни, включаючи Італію та Чехію, є домівкою для великої автомобільної промисловості, і позиція урядів збігається з критикою деяких виробників автомобілів щодо Євро-7. 

Чеський автовиробник Skoda попередив про втрату 3000 робочих місць, якщо пропозиція буде реалізована, а генеральний директор Stellantis Карлос Таварес назвав частину норм Євро-7 «марною». 

Закон також вперше зменшить забруднення від гальм і шин. Наразі вісім країн вимагають деякі зміни, включаючи більш пізні терміни, коли правила вступають у дію. 

До речі, раніше Європейський Союз призупинив голосування стосовно заборони двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) через заперечення Німеччини.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Адміністрація США працює цілодобово, щоб забезпечити підтримку України — Держдеп

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!