Сидіння Volvo EX30 зроблять з джинсів
Volvo EX30 має на 75 % менший вуглецевий слід, ніж будь-який інший Volvo. Це стало можливим завдяки меншій кількості матеріалів, використаних для виробництва найкомпактнішого SUV в історії Volvo Cars.
Найбільшими джерелами викидів CO2 під час виробництва авто є алюміній і сталь – саме тут відбуваються суттєві зміни.
Для виготовлення Volvo EX30 використовують не лише меншу кількість алюмінію та сталі, а й матеріали їх вторинної переробки. Близько чверті необхідного алюмінію переробляється, як і близько 17% сталі. Це суттєве зменшення впливу на навколишнє середовище від таких матеріалів.
Використані у Volvo EX30 матеріали – це черговий внесок у більш екологічний спосіб виробництва автомобілів. Близько 17% усіх пластикових матеріалів автомобіля, від внутрішніх компонентів до зовнішніх бамперів, переробляється – наразі це найкращий показник серед усіх Volvo.
Для оздоблення салону нового Volvo EX30 доступна кілька перероблених і відновлюваних матеріалів: сидіння, панель приладів і двері виготовлені із деніму, льону і суміші вовни – вона містить близько 70% переробленого поліестеру. Джинсова тканина, зокрема, є гарним прикладом використання матеріалів у більш розумний та сталий спосіб.
Наприкінці терміну експлуатації EX30 буде утилізовано на 95% шляхом переробки матеріалів та отримання енергії з того, що не може бути утилізовано.
autoporady.com