Dacia Sandero стала бестселером квітня в Європі
Реєстрація нових легкових автомобілів у Європі зросла на 16% до 960 191 одиниць у квітні, головним чином завдяки підвищенню попиту на електромобілі з акумуляторами (BEV). Багато автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння також отримали значні продажі минулого місяця.
Найбільш продаваною моделлю в Європі в квітні стала Dacia Sandero: 18 659 одиниць знайшли нових власників, що на 44% більше, ніж у квітні 2022 року. Іншими лідерами продажів були VW T-Roc (16 746 одиниць), Opel Corsa (16 578 од.), Renault Clio (15 592 од.) і Peugeot 208 з 15 026 проданими примірниками. Серед інших бестселерів Fiat/Abarth 500, Toyota Yaris Cross, VW Golf, Dacia Duster, Skoda Octavia, Kia Sportage, Hyundai Tucson і Ford Puma.
Tesla Model Y залишається найпопулярнішим електромобілем: у квітні було продано близько 10 553 одиниць й цього достатньо, щоб зберегти позицію найбільш продаваного нового легкового автомобіля в Європі з початку року. Наступним найбільш продаваним електромобілем став VW ID.4 з 6452 проданими одиницями (зростання на 125% порівняно з квітнем 2022 року) і VW ID.3 з 5913 проданими одиницями, що на 259% більше, ніж у квітні минулого року. Замикають десятку найбільш продаваних електромобілів Skoda Enyaq iV, Dacia Spring, MG 4, Volvo XC40 Recharge, Fiat 500e, Peugeot e-208 і Renault Megane E-Tech.
Стосовно плагін-гібридів (PHEV), то найбільш продаваним серед них був Ford Kuga з 4055 продажами, що розмістило його вище за Volvo XC60, Lynk & Co 01, Kia Sportage і Hyundai Tucson.
Volkswagen залишається найбільш продаваним брендом у Європі, продавши 105 669 протягом місяця, що на 30% більше, ніж у квітні 2022 року. Audi посіла друге місце з 58 841 продажами, випередивши Toyota з 54 224, Renault з 53 013 і BMW на п’ятому місці з 52 673 продажами нових автомобілів. VW також є бестселером електромобілів, продавши загалом 31 900 у порівнянні з 14 200, проданими Tesla.
Дані JATO Dynamics також показують, що минулого місяця в Європі було продано менше автомобілів китайського виробництва, ніж деякі можуть підозрювати. Дійсно, транспортні засоби, виготовлені в Китаї, становили лише 3,4% ринку, загальна кількість яких становила трохи більше 32 000 одиниць.