730 коней на 900 кг маси: в Італії представили новий гіперкар, який не залишить автовиробника
Епоха з нульовим рівнем викидів, можливо, наближається з погляду серійних автомобілів, але для гіперкарів з ДВЗ залишається багато часу, особливо коли вони використовуються виключно на треку. Така справа з першою моделлю нещодавно створеної італійської компанії 777 Motors , яка була розроблена за допомогою Dallara з репутацією, напрацьованої завдяки автоспорту, і надзвичайною ціною в 7 мільйонів євро (7,65 мільйона доларів) за ультраобмежений тираж в 7 одиниць .
777 Motors була заснована Андреа Леві, підприємцем та колекціонером автомобілів. Трековий гіперкар був вперше анонсований у листопаді 2022 року, але найближча до виробництва версія була анонсована новими рендерами на автосалоні в Мілані в Монці в 2023 році ( MiMo ), який пройшов минулими вихідними.
Екстер’єр був написаний туринським дизайнером Умберто Палермо, який черпав натхнення у гонках на витривалість та гіперкарах. Агресивна аеродинаміка, включаючи великий передній спліттер, вертикальний плавець за ковшем даху, величезне заднє крило і видатний дифузор, стали можливими завдяки відсутності будь-яких обмежень, оскільки гіперкар 777 не призначений для використання на дорогах загального користування і не був розроблений для дотримання яких- чи правил автоспорту. Це ж стосується тонких світлодіодних освітлювальних приладів, а також безлічі вентиляційних отворів і повітряних каналів по всьому кузову.
Dallara брав активну участь у проекті, відповідаючи за схвалену FIA монококову кабіну з вуглецевого волокна, аеродинаміку та проектування. Модель оснащена 4,5-літровим атмосферним V8 , розробленим британською компанією Gibson Technology без будь-якої електричної допомоги. Агрегат виробляє 730 л. потужності при 9000 об/хв і працює на синтетичному паливі.
При вазі всього 900 кг гіперкар 777 розвиває максимальну швидкість 370 км/год , а екстремальна аеродинаміка створює до 2100 кг притискної сили. Компоненти гальмування та підвіски запозичені з автоспорту, забезпечуючи бічне прискорення від 3,5 до 4,0 g . Для того, щоб водії могли протистояти таким силам, 777 Motors проведе їх через спеціальну програму технічної та фізичної підготовки, включаючи поїздки на тренажері. Sparco поставить гоночну та захисну екіпіровку, а Stilo поставить шолом.
За даними компанії, перші поставки клієнтам заплановані на 2025 рік . Цікаво, що 7 одиниць гіперкара 777 вартістю 7 мільйонів євро завжди залишатимуться в Монці , де знаходиться штаб-квартира бренду. Власники зможуть приїжджати у будь-який час, використовуючи трасу та беручи участь у «ексклюзивних заходах», які проводитимуться протягом року. Цільовий час кола на Національному автодромі Монца становить 1 хвилину 33 секунди, що на 20 секунд повільніше порівняно з одномісним автомобілем F1 2023 року.