ABT перетворила Audi RS7 на 750-сильний суперкар
Компанія ABT Sportline вирішила відсвяткувати десятиліття RS7 спеціальним проектом тюнінгу. Audi RS7 Legacy Edition йде по стопах близькоспорідненого RS6-LE з налаштованим V8 потужністю 750 к.с., заниженими койловерами та комплексним аеродинамічним пакетом.
Варто нагадати, що перше покоління Audi A7 дебютувало в 2010 році, але лише в 2013 році був представлений флагман продуктивності RS7. Згодом у 2020 році було представлено нинішнє друге покоління RS7, пропонуючи більш витончену альтернативу аналогу RS6 Avant. Відповідно до фірмового стилю ABT, було внесено значні покращення у візуальну привабливість автомобіля, шасі та загальну продуктивність, піднявши RS7 на територію суперкара.
Що змінено?
Бодікіт може похвалитися набором компонентів, виготовлених із відкритого вуглецевого волокна, включаючи передній спліттер із інтегрованими лопатями, решітку радіатора та повітрозабірник, ковш капота, бічні зябра, бічні пороги, кришки дзеркал, дифузор, штучні вентиляційні отвори та заднє крило.
Емблема «1 з 200» доповнює ексклюзивність і вказує на його обмежену доступність, а також логотипи RS7-LE і ABT. Особливістю, що привертає увагу, є 22-дюймові ковані легкосплавні диски з блискучим чорним покриттям, які ідеально доповнюють низьку позицію, створюючи загрозливий вигляд. Вихлопна система ABT з нержавіючої сталі виділяється своїми четвірними вихлопними трубами, що є відмінністю від фірмових подвійних овальних блоків RS7.
Всередині
Крім зовнішніх модифікацій, тюнер зробив кілька характерних покращень в інтер’єрі. Вогнезахисна оббивка з тканини Dinamica Soul поєднується з додатковою шкірою Valcona, а кермо ABT, прикрашене елементами з вуглецевого волокна, додає спортивний відтінок. Нестандартні килимки з логотипами RS7-LE, фірмові дверні пороги та підсвічування входу доповнюють зовнішній вигляд.
4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом отримав нову пару турбонагнітачів ABT, більший проміжний охолоджувач і оновлену систему керування блоком управління, яка досягла 750 к.с. (559 кВт) і 980 Нм максимального крутного моменту. Ці цифри означають збільшення потужності на 158 к.с. (118 кВт) і 180 Нм порівняно зі стандартним RS7.
У результаті спринт 0-100 км/год завершується за 3,1 секунди, що на півсекунди швидше за стандартний RS7, і на 0,3 секунди швидше за RS7 Performance. Тюнер також налаштував шасі з регульованими по висоті пружинами і жорсткішими стабілізаторами поперечної стійкості на обох осях.
ABT RS7-LE обмежена 200 одиницями, як і RS6-LE. Що стосується ціни, то базовий пакет тюнінгу коштує 102 600 євро, хоча додаткова підвіска додає ще 7 171 євро, а обробка салону – ще 22 829 євро. Звичайно, ціна автомобіля-донора не включена в ці цифри, тому повнотехнічний RS7-LE коштує майже 250 000 євро.