Китаю не вистачає кораблів для експорту автомобілів
Цікавість до автомобілів китайського виробництва настільки велика, що країні бракує суден для задоволення запитів перевізників.
Добова оренда ролкерів (судно, на якому перевозять авто) з 2021 року зросла з 16 тисяч до 105 тисяч доларів, а замовлення на створення нових кораблів-автовозів б’ють рекорди. До експортного буму в Китаї щороку будували чотири автовози, тепер у суднобудівників накопичилося 170 заявок.
Журналісти The New York Times нагадали, що експорт машин з Піднебесної за три роки збільшився вчетверо і тепер Китай є провідним постачальником автомобілів, обігнавши Японію. Експерти газети стверджують, що на внутрішньому ринку попит на бензинові моделі падає, тому китайські автогіганти опинилися перед вибором: або експорт, або закриття заводів.
Експансія китайських автомобілів охоплює весь світ:
- у Мексиці продаються перелицьовані моделі GAC та Wuling,
- в Австралії та Європі просувають автомобілі колишньої британської марки MG,
- у Південно-Східній Азії, Південній Америці та Африці ставку зроблено на «бюджетники» під споконвічно китайськими брендами.
У найближчі три роки китайські компанії розраховують виконати більшу частину зі 170 замовлень, тож незабаром ціни на оренду кораблів-автовозів почнуть знижуватися.
Найбільшими експортерами автомобілів є BYD і Chery: лідер з виробництва електрифікованих машин взагалі вклав у виробництво ролкерів понад 100 мільйонів доларів.
avtosota.com