Unity вибачилася та оголосила нові умови зборів з розробників
Після масових збурень з боку розробників Unity відновила свою цінову політику. Комісія з наступного року стягуватиметься лише з власників підписки Unity Pro та Enterprise, а сама система зборів стане прозорішою.
Комісія застосовуватиметься лише до ігор із виручкою понад $1 млн за останні 12 місяців та загальною кількістю установок понад 1 млн.
Вона буде актуальна тільки для наступного LTS-релізу двигуна, який вийде в 2024 році. Вже існуючі версії проектів, створені на попередніх версіях, не оподатковуватимуться комісією доти, доки не оновляться на новий реліз.
У розробників з’явиться вибір: або ділитися 2,5% виручки з Unity або платити за установки понад поріг. Для більшої прозорості Unity покладатиметься лише дані від клієнтів, а чи не на власні підрахунки. Враховуватимуться лише «первісні взаємодії» з грою, тобто переустановки та інші випадки не обкладатимуться комісією.
Тариф Unity Personal залишиться безкоштовним і не оподатковуватиметься. Також розробники тепер зможуть прибрати сплеш-скрин «Made with Unity».
Щоб допомогти розробникам краще зрозуміти нову цінову політику, Unity запустила спеціальний онлайн-калькулятор для зразкового розрахунку відсотка від виручки та плати за установки.