Розробники Boeing використовують ігрові технології для покращення бомбардувальників
Американська компанія Boeing використала ігровий двигун Unreal Engine 5, на якому створено шутер Fortnite, щоб у віртуальному середовищі протестувати встановлення нових двигунів Rolls-Royce F-130 на стратегічні бомбардувальники B-52 ВПС США.
3D-модель дозволяє пілотам та технікам взаємодіяти з цифровою копією модернізованого літака — запускати та вимикати двигуни. За словами Дженніфер Вонг з Boeing, це «дуже вражаючий та потужний інструмент», який знижує витрати та терміни постачання. Використання ігрових технологій є частиною програми модернізації, що отримала назву «Програма заміни комерційних двигунів» (CERP), у рамках якої на кожному літаку замінять 8 двигунів Pratt & Whitney TF33, щоб бомбардувальник продовжував літати.
За словами Вонг, програма набагато ширша, аніж просто заміна двигунів, оскільки Boeing також оновить дисплеї, кабіни та інші системи авіоніки в літаку. Rolls-Royce планує завершити початкові випробування двигуна до кінця року та розпочати «критичну перевірку конструкції» у першому кварталі 2024 року.
Віртуальне середовище дає ВПС США «безпрецедентний доступ» до модифікацій ще на ранніх етапах і дозволяє Boeing отримувати зворотний зв’язок задовго до фізичного тестування літаків. За словами полковника ВПС США Скотта Форемана, B-52 зможуть літати навіть після 2050 року. Boeing планує завершити встановлення нових радарів до 2031 року, а заміну двигунів — до 2036 року.
Нагадаємо — раніше у вересні компанія Boeing продемонструвала перший серійний безпілотник-дозаправник MQ-25 Stingray, розроблений для Військово-морського флоту США. Як зазначають розробники, після завершення статичних випробувань дрони перейдуть до стрес-тестів. Мета — виявити, як у фюзеляжі утворюються мікроскопічні тріщини й коли вони розширюються до критичного розміру.
Источник: noworries.news