Глава компанії Microsoft пообіцяв подвоїти зусилля щодо розробки та випуску ігор
Закривши угоду з поглинання Activision Blizzard, Microsoft отримала контроль над надзвичайно високою часткою ігрової промисловості. У зв’язку з цим корпорація планує подвоїти зусилля щодо розробки та випуску ігор, заявив її гендиректор Сатья Наделла (Satya Nadella) в інтерв’ю Business Insider.
У розмові з журналістами порушувалися різні теми, більшість з яких не пов’язана з ігровим напрямком бізнесу Microsoft. Але одне з питань стосувалося угоди з поглинання Activision Blizzard, яка оцінюється в $69 млрд. Наделла зазначив, що ігровий напрямок завжди був важливим для компанії: «Думаючи про Microsoft, я, можливо, згадую інструменти для розробників, пропрієтарне програмне забезпечення та ігри. За цими трьома напрямками ми працювали з самого початку».
Він також заявив, що в Microsoft стежать за змінами в цій галузі, внаслідок чого змінюється і підхід компанії до неї: «Розробка та постачання ігор змінюються радикально. Це стосується мобільних пристроїв, консолей, ПК та навіть хмари. Ми розраховуємо подвоїти зусилля з виробництва та видання ігор» . Компанія продовжить створювати ігрові платформи: йдеться, звичайно, не про витіснення напрямку Xbox, а про реалізацію підходу, при якому ігровому контенту приділяється першорядне значення — раніше про нього говорив і глава підрозділу Філ Спенсер (Phil Spencer).