ПолiтДумка

у компанії відповіли, коли абонентам чекати на компенсації

18 декабря
09:08 2023

Київстару вдалось майже усунути перебої зі зв’язком внаслідок хакерської атаки. Водночас в компанії відповіли, коли почнуть виплачувати компенсації клієнтам, що були тривалий час без мобільного зв’язку та інтернет-з’єднання.

Власне, вранці 12 грудня люди помітили перебої у роботі мобільного оператора Kyivstar. Станом на 18 грудня ситуація значно покращилась, хоча певні проблеми вже ще потребують часу для усунення, що зрозуміло зі заяв фірми.

Бонуси та компенсації для абонентів

У пресслужбі Київстару констатують, що будуть нараховувати бонуси та виплачуватимуть компенсації для абонентів після завершення усіх стабілізаційних заходів – тобто тоді, коли вдасться відновити працездатність на усі 100%.

Нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, здійснять лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг,
– пишуть ЗМІ з посиланням на речницю компанії Ірину Леліченко.

Відомо, що для якнайшвидшого відновлення послуг мобільний оператор залучив весь наявний персонал регіонів. Водночас важливо, що на період стабілізаційних заходів послуга мобільного передавання даних може працювати зі зниженою швидкістю.

Источник: 24tv.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Ливерпуль может купить игрока Реал Сосьедада, но не Субименди

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!