Українська компанія представила нову бронемашину класу MRAP — Inguar-3
Нова бойова броньована машина Inguar-3 київського конструкторсько-виробничого підприємства «ІНГУАР» пройшла проходження заводських тестів та рухається у напрямку державних випробувань.
У червні 2023 року dev.ua писав, що компанія «ІНГУАР» отримала фінансування на створення першого прототипу свого легкого бронеавтомобіля від українського ІТ-підприємця Миколи Удянського.
Цього місяця компанія представила броньовану машину Inguar-3 класу MRAP, яка має модульну конструкцію з окремою передньою та задньою бронекапсулою. Завдяки цьому є можливість змінювати конфігурацію у варіант десантного автомобіля, пікап, носія важкого озброєння, повідомляє «Мілітарний».
Машина оснащена комбінованим бронюванням, що складається з алюмінієвих та сталевих плит. Алюмінієві елементи виконані у модульному форматі для швидкої заміни. Також використання алюмінію суттєво знизило вагу машини. Сталева бронеплита забезпечує основний захист та остаточно зупиняє уражальні елементи.
Компанія заявляє, що машина має рівень захисту 3a/3b за класифікацією STANAG 4569, тому має витримувати влучання бронебійних куль калібру 7,62×51, а також уламків 155-мм снарядів із 60 м. Протимінний захист за цією класифікацією передбачає витримування підриву протитанкової фугасної міни з 8 кг вибухівки (аналог радянської ТМ-62). Виробник наголошує на підвищеному захисті підкапотного простору від уламків.
Для водія в машині встановлені камери переднього, заднього та бокового огляду, що замінюють дзеркала, а також встановлено камеру нічного бачення.
Також в комплектації є:
- модуль РЕБ з можливістю конфігурування частот;
- система автоматичного пожежогасіння з оптичними датчиками;
- система фільтрації повітря від хімзараження;
- автономний обігрівач салону;
- система кондиціювання повітря;
- лебідка з тяговим зусиллям 12 тонн.
Inguar-3 отримав рамку конструкцію та незалежну підвіску з планетарними редукторами. Завдяки міжосьовому блокуванню, блокуванню диференціала переднього та заднього редуктора, а також високому кліренсу у 450 мм машина забезпечує високу прохідність по бездоріжжю.
Силова установка представлена двигуном Deutz потужністю 356 к. с. (1500 Nm), що працює разом з автоматичною коробкою передач Allison.
Крім того, в ній реалізована система централізованої автоматичної підкачки шин, а колеса оснащені вставками RunFlat, що дозволяють рухатись у випадку їхнього пробиття.
Источник: dev.ua