ПолiтДумка

Український стартап Competera підкорює США та готує новий продукт для маленьких продавців Amazon, Shopify і Walmart

05 августа
13:28 2024

У 2024 році стартап Competera, головний продукт якого — сервіс автоматичного моніторингу цін на основі ШІ, залучив понад $3 млн інвестицій. Завдяки цим коштам стартап планує масштабувати свою діяльність у світі та створити нові рішення на основі ШІ. Частково з цих планів вже реалізовуються — відкритий новий офіс у Каліфорнії й тестується новий продукт під назвою CompeteraX.

Довідково про стартап

Стартап Competera запустили у 2014 році  Олександр Галкін, Олександр Сазонов та Андрій Михайлов, який через зірвану угоду та розбіжність залишив компанію. 

Competera  — це SaaS‐платформа для онлайн‐ і офлайн‐ритейлу на основі ШІ. Вона моніторить ціни у реальному часі й радить, як їх корегувати, щоб отримати максимальний дохід.

На травень 2024‐го Competera має 58 клієнтів із 18 країн, у трійці найбільших за виторгом — США, Німеччина та Україна. 

Стартап оцінюють у $30–40 млн, прогнозований виторг на 2024‐й — $7–9 млн.  


Експансія американського ринку

Ринок США відкритіший до інновацій, особливо для таких рішень, як ШІ‐ціноутворення. Про це зазначив CEO та співзасновник Олександр Галкін в інтерв’ю для «Forbes Україна». 

Competera починала з України та СНД і надто зволікала з розвитком у США, шкодують засновники стартапу.

У 2022 році стартап робив спробу зібрати американську команду, але конкурувати на ринку праці США було важко. Тепер на це нарешті з’явився ресурс. 

У квітні цього року стартап залучив інвестиції від u.ventures. Тоді суму угоди не розголошували, але відомо, що перший чек u.ventures на seed-стадії складає зазвичай від $300 000 до $500 000. Раніше до цього, у січні,  Competera вже закрив початковий раунд вартістю $3 млн від низки ранніх інвесторів та американського фонду StratMinds з українським корінням.

Галкін планує переїхати з Кіпру до новоствореного офісу в Пало-Альто, де вже є троє людей.

Залучення одного клієнта коштує стартапу приблизно $70 000, ці гроші окупаються за 5–7 місяців. «Знаю схожі компанії, що витрачають на залучення Enterprise‐клієнтів $120 000– 130 000», — каже Галкін і додає, що економити вдається, тому що продажами він займається здебільшого самостійно. Для зростання ж потрібно наймати повноцінну команду продавців.

CompeteraX — новий продукт стартапу

Competera йде в незвіданий для себе світ малих продавців на маркет-плейсах на кшталт Amazon, Shopify, Walmart. 

Пілотний продукт під назвою CompeteraX — «двигун для маленьких торговців» — це ті самі нейромережі, що й для великого ритейлу. Але отримувати рекомендації щодо цін малі продавці будуть не в особистому кабінеті на платформі, а просто листами на електронну пошту.

Новинку тестують п’ятеро клієнтів. «Розраховуємо мати 1000 до кінця наступного року», — каже Галкін.

Окрім підкорення ринку США та CompeteraX, йде в нову індустрію — моніторинг цін на АЗС, в авіакомпаніях та у готелях. 

Щоб утілити всі амбітні плани, підприємець збирає наступний інвестраунд на десятки мільйонів доларів.

Источник: dev.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

У Казахстані за півтора року видалили 3 млн дитячих акаунтів у соцмережі TikTok

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!