Український стартап Competera підкорює США та готує новий продукт для маленьких продавців Amazon, Shopify і Walmart
У 2024 році стартап Competera, головний продукт якого — сервіс автоматичного моніторингу цін на основі ШІ, залучив понад $3 млн інвестицій. Завдяки цим коштам стартап планує масштабувати свою діяльність у світі та створити нові рішення на основі ШІ. Частково з цих планів вже реалізовуються — відкритий новий офіс у Каліфорнії й тестується новий продукт під назвою CompeteraX.
Експансія американського ринку
Ринок США відкритіший до інновацій, особливо для таких рішень, як ШІ‐ціноутворення. Про це зазначив CEO та співзасновник Олександр Галкін в інтерв’ю для «Forbes Україна».
Competera починала з України та СНД і надто зволікала з розвитком у США, шкодують засновники стартапу.
У 2022 році стартап робив спробу зібрати американську команду, але конкурувати на ринку праці США було важко. Тепер на це нарешті з’явився ресурс.
У квітні цього року стартап залучив інвестиції від u.ventures. Тоді суму угоди не розголошували, але відомо, що перший чек u.ventures на seed-стадії складає зазвичай від $300 000 до $500 000. Раніше до цього, у січні, Competera вже закрив початковий раунд вартістю $3 млн від низки ранніх інвесторів та американського фонду StratMinds з українським корінням.
Галкін планує переїхати з Кіпру до новоствореного офісу в Пало-Альто, де вже є троє людей.
Залучення одного клієнта коштує стартапу приблизно $70 000, ці гроші окупаються за 5–7 місяців. «Знаю схожі компанії, що витрачають на залучення Enterprise‐клієнтів $120 000– 130 000», — каже Галкін і додає, що економити вдається, тому що продажами він займається здебільшого самостійно. Для зростання ж потрібно наймати повноцінну команду продавців.
CompeteraX — новий продукт стартапу
Competera йде в незвіданий для себе світ малих продавців на маркет-плейсах на кшталт Amazon, Shopify, Walmart.
Пілотний продукт під назвою CompeteraX — «двигун для маленьких торговців» — це ті самі нейромережі, що й для великого ритейлу. Але отримувати рекомендації щодо цін малі продавці будуть не в особистому кабінеті на платформі, а просто листами на електронну пошту.
Новинку тестують п’ятеро клієнтів. «Розраховуємо мати 1000 до кінця наступного року», — каже Галкін.
Окрім підкорення ринку США та CompeteraX, йде в нову індустрію — моніторинг цін на АЗС, в авіакомпаніях та у готелях.
Щоб утілити всі амбітні плани, підприємець збирає наступний інвестраунд на десятки мільйонів доларів.
Источник: dev.ua