У військовому рекрутингу на одну ІТ-посаду в Силах оборони претендує понад 86 кандидатів
Засновник рекрутингової агенції Lobby X Владислав Грезєв розповів про актуальний стан військового рекрутингу і роботу над функціоналом, який допоможе бригадам розкривати свій бренд.
«З позитивного — поліпшилася ситуація зі зворотним зв’язком від військових. Раніше люди скаржилися, що не отримують відповіді на свої заявки. Тепер ситуація покращилась, однак проблема з фідбеком не розв’язана повністю», — повідомив Грезєв виданню DOU.
Він додав, що незабаром в агенції очікують змін в рекрутингу, оскільки уряд планує дати законодавчу можливість військовим частинам мати в штаті своїх підрозділів рекрутера. «Тоді питанням відбору опікуватиметься окрема людина в межах своєї посади, а не хтось інший у вільний від основних обов’язків час. Відповідно, ми зможемо вже давати не рекомендації щодо рекрутингу, а розпорядження військового керівництва», — сказав засновник Lobby X.
Владислав Грезєв також відзначив зростання динаміки відгуків на вакансії в Сили оборони, яка почала збільшуватися за місяць до «ухвалення мобілізаційного закону». За його словами, наразі на одну ІТ-посаду в Силах оборони претендує понад 86 кандидатів. Категорія ІТ залишається на другому місці за популярністю серед тих, хто відгукується на вакансії агенції. На першому місці — «Штабна робота».
Засновник Lobby X розповів, що агенція планує реалізувати фічу, яка допоможе «глибше розкривати бренд працедавця кожної окремої бригади». Як приклад він навів медійність Третьої штурмової бригади та «Вовків да Вінчі».
«Ми хочемо допомогти користувачеві робити більш свідомий вибір між підрозділами. Багато планів у цьому напрямі пов’язані з контентом, партнерами, відеопродакшенами», — заявив Грезєв.
Источник: dev.ua