Інтернет-шахраї видурили у клієнта Ощадбанку 50 тис. грн
Клієнт державного Ощадбанку втратив 50 005 гривень через телефонних шахраїв. Чоловік подав заяву до поліції, наголошуючи, що не винен у зникненні коштів і вимагає від банку їх повернення.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва.
Деталі справи
Зазначено, що 22 червня 2023 року чоловіку зателефонував нібито співробітник служби безпеки Ощадбанку, який володів повною інформацією про нього, включаючи дані про кредитний і пенсійний рахунки та останні покупки в магазинах. Це переконало чоловіка, що дзвінок дійсно від представника банку. Йому повідомили про необхідність звірити дані по картках, після чого на телефон надійшло повідомлення від Ощадбанку з певними цифрами, які він повідомив співрозмовнику.
Після цього з його рахунків було знято 50 005 гривень. Через це 1 липня 2023 року чоловік звернувся до поліції із заявою про шахрайські дії.
«Спілкуючись у телефонному режимі з третіми особами, позивач не поставив під сумнів наявність конфіденційної інформації у начебто працівників АТ «Ощадбанку» щодо його фінансового номера телефону, а навпаки продовжував телефонну розмову, повідомляв останні 4 цифри його банківської карти та слідував інструкціям, які надавали шахраї», — зазначили представники Ощадбанку.
Що вирішив суд
Печерський районний суд Києва задовольнив позов чоловіка та постановив стягнути з акціонерного товариства «Державний ощадний банк» 50 005 гривень на його користь.
«Позивач не порушував правил користування картковим рахунком, доказів на спростування даної обставини суду відповідачем не надано», — наголосив суд.
Источник: fin.novyny.live