Фахівці розповіли, що треба робити, якщо телефон не підключається до Wi-Fi
Проблеми з підключенням телефону до Wi-Fi можуть виникати з різних причин і слід розібратися заздалегідь, ніж панікувати при поломці.
Щоб усунути їх, можна виконати кілька кроків та вирішити питання без звернення до сервісу.
Якщо пристрій не підключається до жодної мережі Wi-Fi, рекомендується зайти в налаштування, знайти розділ «Скинути налаштування мережі» та вибрати відповідну опцію. Це видаляє всі збережені дані про з’єднання Wi-Fi та Bluetooth.
Якщо проблема не зникла, зверніться до авторизованого сервісного центру Huawei з телефоном та документами, що підтверджують покупку.
При спробі підключення до безкоштовної мережі, наприклад, у торговому центрі або на вокзалі, може знадобитися забути мережу в налаштуваннях і підключитися заново. Іноді потрібно почекати, поки телефон запитає підтвердження, після чого слідувати інструкціям на екрані. Якщо маршрутизатор перевантажений, тому що кількість підключених пристроїв перевищила ліміт, краще використовувати мережу 4G.
Повідомлення про помилку пароля може вказувати на його неправильне введення. Рекомендується перевірити пароль, активувавши відображення символів у рядку введення. Також можливо, що на маршрутизаторі налаштовано перелік дозволених MAC-адрес.
У цьому випадку потрібно знайти MAC-адресу телефону в налаштуваннях і додати його до списку дозволених. Якщо налаштування маршрутизатора передбачають корпоративне шифрування, може бути потрібна допомога адміністратора Wi-Fi.
Якщо після підключення до мережі Wi-Fi з’являється повідомлення про необхідність підтвердження особи або надання сертифіката, це може бути пов’язане з використанням шифрування корпоративного рівня. У такому випадку потрібно звернутися до адміністратора мережі або вибрати простий метод шифрування, наприклад WPA2/WPA3 Personal.
Источник: ua.politeka.net