ПолiтДумка

Розробник Starfield розповів, що гра могла обійтися і без завантажувальних екранів

19 декабря
05:57 2024

Одним із головних мемів, пов’язаних з останньою грою Bethesda Starfield, стала кількість завантажувальних екранів на квадратний метр. Відкрив двері в будинок — завантаження, викликав ліфт — завантаження, захотів зійти на корабель — завантаження. Але виявляється, що спочатку докучливих екранів у грі було набагато менше.

Про це розповів колишній розробник Bethesda Нейт Пуркейпіл виданню Videogamer. За його словами, гра могла обійтися і без такої кількості завантажувальних екранів, тим паче, що коли Нейт ще працював над грою, їх було дійсно менше:

«Вона могла б існувати і без цих завантажувальних екранів. Деяких із них не було, коли я працював над проєктом, тому для мене було несподіванкою, що їх так багато.»

Розробник пояснив, що Bethesda пішла на такий крок через обмеження рушія Creation Engine, який компанія використовує ще з часів TES V: Skyrim. Зокрема це стосується великих міст у грі, на кшталт Неона чи Нью-Атлантіса.

Источник: unian.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Рада на пів року продовжила роботу ТСК щодо будівництва фортифікацій

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!