Відомо, скільки людей щомісяця переглядають подкасти на сервісі YouTube
YouTube став головним майданчиком для подкастів, випередивши Apple і Spotify, повідомляє The Verge. Розповідаємо деталі.
Що сталося
YouTube став головною платформою для подкастів, адже понад мільярд людей щомісяця слухають їх саме тут — більше, ніж на Spotify та Apple Podcasts разом узятих.
Хоча YouTube офіційно не є платформою для подкастів, він суттєво випередив конкурентів. Для порівняння, Spotify у 2023 році звітував про 100 млн постійних слухачів, а Apple Podcasts зазвичай поступається йому.
Однак для подкастерів це створює нові виклики. Відеоформат на платформі відіграє ключову роль: YouTube повідомляє, що минулого року лише на телевізорах користувачі переглянули контент на понад 400 млн годин. Але щоб привернути увагу, авторам потрібно створювати якісний відеоконтент, а це коштує дорого.
Чому це цікаво
Наприклад, кулінарна блогерка Карла Лаллі М’юзік зазначила, що зйомка одного відео для YouTube обходиться їй у $3 500. Крім того, YouTube не підтримує RSS-канали як традиційні подкаст-платформи. Подкастерам доводиться завантажувати свої випуски у форматі відео й використовувати рекламні інструменти YouTube, а не свої власні. Це ускладнює монетизацію та отримання звичної статистики.
Источник: vctr.media