Snickers в Іспанії довелося вибачатися за рекламу після звинувачень у гомофобії
Торговельна марка Snickers в Іспанії вибачилася за публікацію відеореклами, яку в соціальних мережах звинуватили в гомофобії.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє ВВС.
У 20-секундній рекламі показано, як іспанський інфлюенсер Алесс Гібаджа перетворюється на бородатого чоловіка з низьким голосом після того, як з’їв морозиво Snickers. «Краще?» — запитав другий чоловік, «Краще», — відповів бородань.
Цього тижня відео стало вірусним, викликавши хвилю звинувачень у соціальних мережах у тому, що бренд ображає геїв.
Іспанська державна федерація лесбіянок, геїв і бісексуалів розкритикувала відео, за «увічнення стереотипів і пропаганду гомофобії». Міністр з питань рівноправності Іспанії Ірене Монтеро також приєдналася до критики.
Snickers вибачилася за «непорозуміння, яке могло бути викликано» відеороликом, і заявила про його видалення.