ПолiтДумка

Представлено автобуси Marcopolo восьмого покоління

24 сентября
02:49 2021

Компанія Marcopolo SA лідирує на бразильському автобусному ринку, займаючи частку 51,6%.

Источник: avtodream.org

Цього літа вона презентувала свої туристичні автобуси восьмого покоління Generation 8 у двох відомих моделях — Viaggio і Paradiso. Машини отримали 140 новацій, з яких 60 – запатентовані.

Зовні автобуси відрізняє більш сучасний дизайн кузова. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшився на 11%, що разом з іншими удосконаленнями дало змогу скоротити витрату палива на 3%.

Машини отримали просунуту, LED-світлотехніку Hella-фари головного світла стали в 3,5 раза ефективнішими, а площа їх світлової плями зросла на 176%. Вони також витримують удар предметом вагою 100 грамів на швидкості до 80 км/год. В ролі опції доступні і світлодіодні протитуманки. Застосовані також і задні LED-ліхтарі.

У передніх і задніх “масках” кузова тепер використовується на 80% менше скловолокна, яке замінили полімерними матеріалами. Бампери на 50% краще амортизують удар на невеликих швидкостях.

Взагалі пасивній та активній безпеці автобусів Marcopolo Generation 8 приділено особливу увагу. Тут застосовано новий силовий каркас, в результаті нові машини відповідають передовим міжнародним стандартам на перекидання R66.02, що не обов’язкові в Бразилії. Все це належить і до флагманської, двоповерхової моделі Paradiso 1800 Double Decker.

Повністю перероблений і силовий каркас кабіни водія з потрійною структурою B-стійки, яка забезпечує на 78% меншу деформацію, ніж вимагають бразильські стандарти. Все це було багаторазово випробувано протягом 2600 годин. У підсумку під час краш-тестів на швидкостях 40 км/год новий каркас із програмованою деформацією ефективно захищає водія від важких травм.

Для поліпшення видимості дзеркал а-стійки були зміщені на 50 мм назад, ба більше, в ролі опції замість зовнішніх дзеркал можна встановити систему камер ERV з функцією нічного бачення. Для поліпшення оглядовості приладову панель опустили на 70 мм – тут, до речі, з’явилися два дисплеї з діагоналлю 5 і 10 дюймів. Нижня частина передніх дверей отримала скління, що зменшує сліпі зони.

А щодо пасажирського салону, то сюди ведуть двері з новою конструкцією відкриття, зручні підніжки. Всередині застосовано непряме, більш комфортне для очей освітлення. Крісла стали більш ергономічними, а на відкидання спинок тепер потрібно ще менше зусиль.

Також особливу увагу приділено антивірусному захисту. В автобусі застосована нещодавно розроблена фірмова концепція Marcopolo Biosafe, яка охоплює дезінфекцію туалету і повітря в салоні УФ-світлом, антимікробні фіранки і покривала, а також планування салону з рядами сидінь (1+1+1) і, звісно, дозатори з антисептиком.

Читайте також: В ЄС неочікувано подорожчали автомобілі з пробігом

А тепер про успіхи на ринку. Не встигли автобуси Marcopolo Generation 8 презентувати як вже за перший місяць продажу було реалізовано близько 200 таких машин. Свого роду рекорд.

Tags
Share

Статьи по теме

Последние новости

Компанія HP задумалася про перенесення частини виробництва до США

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!