3 найгірших автомобілі бренду Ferrari за всі роки існування компанії
Ferrari – легендарний італійський автовиробник, відомий тим, що випускає одні з найбільш культових і затребуваних спортивних автомобілів в історії. Однак навіть у найкращих бувають невдачі, і Ferrari – не виняток.
У цій статті ми розглянемо три найгірші автомобілі Ferrari, чому вони зазнали невдачі та які уроки можна винести з їхніх помилок.
Ferrari Mondial
Ferrari Mondial випускався з 1980 по 1993 рік і був однією з найбільш невдалих моделей в історії бренду. Автомобіль був розроблений як більш доступний варіант, і в результаті постраждала якість збірки. Mondial був сумнозвісно ненадійним, з частими електричними та механічними проблемами. Двигун був малопотужним, а керованість – поганою, що робило його далеким від спортивного автомобіля, чого можна було б очікувати від Ferrari.
Ще однією причиною невдачі Mondial був його дизайн. Автомобіль був чотиримісним, що робило його менш бажаним серед любителів спортивних автомобілів. Ferrari намагалася зробити Mondial більш привабливим для широкої аудиторії, але при цьому він втратив частину своєї основної ідентичності. Загалом, Mondial став розчаруванням і провалом для Ferrari, і це не та модель, яку згадують з теплотою.
Ferrari California
Ferrari California випускався з 2008 по 2014 рік і був задуманий як більш практичний спортивний автомобіль, розрахований на більш широку аудиторію. Автомобіль був кабріолетом з відкидним дахом і позиціонувався як більш універсальний Ferrari, придатний для повсякденного водіння.
Проблема California полягала в тому, що вона не зовсім відповідала своїм обіцянкам. Автомобіль був важчим за більшість Ferrari, через що на дорозі він здавався менш маневреним і чуйним. Двигун також був недостатньо потужним – 4,3-літровий V8 видавав лише 460 кінських сил. California не була повільною, але їй не вистачало тієї грубої потужності та азарту, які люди очікують від Ferrari.
California також страждала від кризи ідентичності. Вона не була справжнім спортивним автомобілем, але й не була розкішним GT. Він застряг посередині, намагаючись бути занадто багатьма речами одночасно. В результаті вийшов автомобіль, який не зовсім вписувався в решту модельного ряду Ferrari, і він так і не знайшов свого місця на ринку.
Ferrari 400i
Ferrari 400i випускалася з 1979 по 1985 рік і була однією з найменш популярних моделей в історії Ferrari. Автомобіль був розроблений як розкішний гранд-тур, і його продавали більш зрілій аудиторії, ніж інші Ferrari. Проблема полягала в тому, що 400i був невдалою спробою створити розкішний автомобіль, і він не виправдав очікувань своєї цільової аудиторії.
Двигун був V12, який видавав лише 310 кінських сил, що було недостатньо потужним порівняно з іншими моделями Ferrari того часу. Автомобіль також був важким, що робило його млявим і нечутливим на дорозі. 400i мав бути комфортним і розкішним автомобілем, але він страждав від низької якості збірки, проблем з надійністю та частими механічними проблемами.
Замість висновку
Отже, які уроки ми можемо винести з невдач цих трьох моделей Ferrari? Один з уроків полягає в тому, що Ferrari повинна займатися тим, що вона робить найкраще – будувати високопродуктивні спортивні автомобілі. Ferrari намагалася звернутися до ширшої аудиторії за допомогою Mondial, California і 400i, але при цьому втратила частину своєї основної ідентичності. Ferrari слід зосередитися на тому, що вона робить найкраще, і не намагатися бути всім для всіх.
Інший урок полягає в тому, що якість і надійність мають вирішальне значення, навіть для таких розкішних брендів, як Ferrari. Моделі, які розглянуті вище точно не славились надійністю і неабияк підпортили загальну репутацію бренду.