300 к.с. та повний привід: представлена ралійна Toyota GR Corolla

Toyota Motorsports Garage підготувало Corolla до перегонів.

На тюнінг-шоу SEMA-2022, що проходить у Лас-Вегасі, відбувся дебют особливої Toyota Corolla. Це підготовлений до професійного ралі перегоновий хетчбек, за розробку якого відповідав спортивний підрозділ Toyota Motorsports Garage: він є ралі-каром з 300-сильним двигуном 1.6, повним приводом і спеціальною підвіскою для заїздів по гравійних трасах. А аеродинамічний обвіс був виготовлений з вуглепластику для зниження ваги.

Toyota наводить основні характеристики ралійної Corolla: її рух наводить форсований до 300 кінських сил бензиновий турбомотор G16E-GTS. Для перегонового варіанта підготували особливу вихлопну систему MagnaFlow підвищеної продуктивності та повітряний фільтр GR з високою пропускною здатністю, встановили посилені гальма з чотирипоршневими алюмінієвими супортами та поворотним гальмом Wilwood, необхідним для гравійних ралі.
Від донорської Corolla такий спорткар відрізняється спеціальними повітрозабірниками, розташованими в кутах задніх вікон, які потрібні для охолодження систем автомобіля. Колеса теж спеціальні – з кованими дисками OZ x8J та шинами Continental Viking Contact 7. Для збільшення притискної сили ралійної Corolla додали вуглепластиковий спліттер та антикрило.

На SEMA-2022 вже відзначилися Acura з трьома тюнінгованими варіантами Integra (до їх розробки залучили професійних гонщиків та блогерів), Volkswagen з екстремальної Jetta, двигун якої розвиває 350 кінських сил, Nissan, що представив відразу шість унікальних концептів, інші.
Проте кілька автовиробників цього року відмовилися від участі у SEMA. Це Honda і Ford, які послалися на нову корпоративну політику, а також General Motors, які не назвали причини такого рішення.
nnews.com.ua