5 автомобілів, які майже не іржавіють
У спробі знайти потрібний автомобіль багато росіян потяглися на вторинний ринок. Вибір там величезний, але й проблемних екземплярів достатньо — наприклад, легко наткнутися на машину з кузовом, що прогнив до дірок. Втім, трапляються й такі автомобілі, яким іржа не страшна десятиліття. ТОП-5 найміцніших кузовів – в огляді порталу «АвтоПогляд».
Автовиробники ставляться до обробки машин антикором по-різному. Одні просто наносять спеціальну мастику на зварні шви, інші проводять так зване гаряче оцинкування кузова. Вона помітно дорожча, але з таким захистом автомобіль здатний витримати і 30 років жорсткої експлуатації, і набагато більше – іржа може зовсім не з’явитися.
Серед найстійкіших до корозії – представницький седан Mercedes-Benz S-класу у кузові W221. Рестайлінгову версію випускали в період із 2009 по 2013 рік. Приблизно те саме сервісмени говорять і про його послідовника — W222, який з’явився 2013 року відповідно. Але відмінний опір іржі досягнуто не тільки завдяки ретельній обробці спеціальними складами. Крім того, в конструкції широко використаний пластик, вуглеволокно та алюміній, а ці матеріали не схильні до корозії.
Не відстає від штутгартців і компанія Audi зі своєю флагманською чотиридверкою — моделлю A8. Кузов автомобіля повністю виконаний із алюмінієвих сплавів. А щодо оцинкування, то в Інгольштадті її почали проводити ще в середині 80-х років. Згодом у цій машині можуть піддатися іржі хіба що внутрішні поверхні крил, на які нанесена вологопоглинаюча повсть, але це дрібниці.
Далі йде ще один «німець» – Porsche Cayenne (Type 958), який залишив конвеєр у 2017 році. Кросовер радує не тільки динамікою та керованістю, а й безпекою кузова. Про це говорять і майстри наших автосервісів, і результати досліджень «Шведського інституту корозії». Крім того, цікаво, що Cayenne стійкіший до іржі, ніж споріднений Volkswagen Touareg.
Згадаймо і «класику», яка довела, що кузови можуть не руйнуватися десятки років: звичайно ж, ми маємо на увазі автомобілі Volvo. І особливо хороша серія 700. «Міцні валізи» – так ці незграбні седани називають їх власники. Багато машин вже мають пристойні пробіги, але продовжують служити вірою та правдою своїм господарям. У “шведів” часто іржавіє вихлопна система, але змінити її не проблема. Та й взагалі багато ремонтних робіт можна зробити в гаражі.