Audi готує новий преміальний седан на базі концепту Grandsphere
Як ми раніше писали, один з брендів великої німецької трійки – Audi – не має повнорозмірного електричного седана, але це зміниться в 2024 році з появою A8 наступного покоління. На відміну від двох конкурентів, хлопці з Інгольштадта мають намір продавати свій наступний флагман лише як екологічно чиста модель.
І хоча шпигунських знімків з тестів нової моделі в Мережі поки що немає, зовсім новий седан марки вийде в 2024 році, і його стиль нагадуватиме дизайн концепту Grandsphere. Елегантний прототип, представлений у вересні 2021 року, є одним із чотирьох концептів Sphere, розроблених Audi для попереднього перегляду електричної лінійки марки. Нагадуємо, що з 2026 року компанія має намір виробляти виключно електромобілі та припинити продаж моделей з ДВС до 2033 року.
У розмові з Autocar глава відділу дизайну Audi Марк Ліхте сказав, що Grandsphere дуже близький до дизайну майбутнього A8. Далі він згадав, що це не буде точна копія шоу-кара, але останній є дуже конкретним тизером серійної моделі. Британський журнал стверджує, що він називатиметься A8 E-Tron і заснований на архітектурі Premium Platform Electric (PPE), розробленій спільно з Porsche.
Концепт був не тільки більшим, ніж довгобазний конкурент Maybach – версія Horch, що продається виключно в Китаї. Нагадаємо, що концепт рекламувався як «приватний наземний літак» із великою довжиною 5,35 метра та масивною колісною базою 3,19 метра.
При цьому в компанії поки що ретельно приховують технічну начинку майбутнього флагмана, але відомо, що Grandsphere отримав повний привід, що забезпечується парою електромоторів. Audi заявила, що сукупна потужність складає 710 кінських сил і 960 ньютон-метрів моменту, що крутить, його достатньо для розгону до 100 км/год за трохи більше ніж 4 секунди.
У великої батареї на 120 кВт/год було достатньо заряду, щоб забезпечити запас ходу 750 кілометрів. Також є підтримка зарядки 270 кВт/год, і в цьому випадку для досягнення заряду, достатнього для подолання 300 кілометрів, потрібно менше 10 хвилин. В Audi заявили, що для зарядки акумулятора від 5 до 80 відсотків концепту потрібно трохи більше 20 хвилин.