ПолiтДумка

Автомобілі стежать за життям своїх власників?

13 сентября
01:30 2023

Відповідно до останнього дослідження стало відомо, що автовиробники збирають більше даних про автомобілі та їхніх власників, ніж їм потрібно.

З усіх категорій продуктів, які коли-небудь аналізувала команда дослідників конфіденційності Mozilla, автомобілі виявились найгіршими. Усі 25 брендів, які досліджувалися, отримали попереджувальну позначку «Конфіденційність не включена» через погане ставлення до даних клієнтів. 

Що дізнаються автовиробники? 

Jeep Wrangler 2024 року

Дослідження показало, що всі проаналізовані бренди збирали більше даних, ніж необхідно для роботи своїх підключених сервісів. Це дозволяє їм дізнатися те, чого можна було очікувати – точка призначення, швидкість руху, прослухані пісні – і те, чого не можна очікувати, наприклад інформацію про генетику та статеве життя. При цьому, без жартів. 

«Nissan заслужив передостаннє місце за збір деяких із найжахливіших категорій даних, які ми коли-небудь бачили, — зазначає Mozilla у своєму звіті. — Варто прочитати огляд повністю, але ви повинні знати, що він включає вашу «сексуальну активність». Щоб не забувати, Kia також згадує, що може збирати інформацію про ваше «статеве життя» у своїй політиці конфіденційності. О, і шість автомобільних компаній кажуть, що вони можуть збирати вашу «генетичну інформацію» або «генетичні характеристики». Так, читати політику конфіденційності автомобіля — це страшна спроба». 

Майже всі бренди (84 відсотки) передають ці дані стороннім компаніям, таким як постачальники послуг, брокери даних тощо. Крім того, 76 відсотків угод автовиробників про конфіденційність дозволяють їм продавати ваші особисті дані. Більше половини стверджують, що повідомлятимуть інформацію місцевим органам влади та правоохоронним органам у відповідь на запит, а не на рішення суду. 

Maserati Grecale

Mozilla виявила, що Renault і Dacia були єдиними двома брендами, які стверджують, що всі водії мають право видаляти свої особисті дані. Тим часом інші вважають, що якщо ви заходите в їхній автомобіль, ви прочитали угоду про конфіденційність і погоджуєтеся з нею. Що ще гірше, деякі бренди припускали, що будь-який пасажир, який підключає свій смарт-пристрій до транспортного засобу, дає згоду, а деякі прямо кажуть, що інформувати їх про угоду про конфіденційність має власник. Навіть якщо ви прочитаєте угоду про конфіденційність, ви можете не знайти всього, що хотіли б знати. 

«Незважаючи на те, що кожна з марок автомобілів, які ми досліджували, мала кілька довготривалих політик конфіденційності (Toyota має аж 12), ми не змогли знайти підтвердження того, що будь-яка з марок відповідає нашим мінімальним стандартам безпеки, — написала Mozilla. — Для нас так дивно, що додатки для знайомств і секс-іграшки публікують більш детальну інформацію про безпеку, ніж автомобілі». 

Оскільки підключені автомобілі зберігають так багато інформації про власників, викликає занепокоєння те, що їхній досвід кібербезпеки такий поганий. Mozilla стверджує, що, озираючись на останні три роки, 68 відсотків брендів заслужили «погану історію» через витоки, зломи та порушення, які загрожували конфіденційності водія. 

Незважаючи на те, що майже кожен автовиробник, якого перевірила Mozilla, був членом Alliance for Automotive Innovation, який підтримує хорошу політику конфіденційності, як-от мінімізація даних, прозорість і вибір споживачів, жоден із брендів насправді не дотримувався цих принципів. 

Як змінити ситуацію? 

Dodge Durango SRT Hellcat 2021року

Справжня проблема повсюдного поширення проблеми полягає в тому, що вона не залишає споживачам жодних засобів захисту. Оскільки автомобілі без цих підключених функцій повільно виходять з ринку, передача особистих даних компаніями, які не дбають про них, буде майже неминучою. 

«Усі бренди автомобілів, які ми досліджували, отримали наші попередження у «використанні даних» і «безпеці» – і більшість зароблених попереджень через поганий контроль даних і погані послужні записи також! — Mozilla написала. — Ми не можемо наголосити, наскільки це погано та ненормально, якщо цілий посібник із продукту отримує попереджувальні сигнали». 

Однак Mozilla вірить, що, тиснучи на автомобільну промисловість, її можна змусити працювати краще. Притягнення автовиробників до відповідальності за витік даних і надмірний видобуток за допомогою таких речей, як державне регулювання, може допомогти ще більше. 


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Шевченко, Индзаги и Ван Бастен будут введены в Зал славы Милана

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!