BMW відмовиться від однієї з опцій через скарги клієнтів
Компанія BMW відмовиться від гучної підписки на підігрів сидінь. За словами члена ради директорів BMW з продажу та маркетингу Пітера Нота, «клієнти були не в захваті від цієї послуги й відчували, що несправедливо переплачують».
В інтерв’ю виданню Autocar Нота зазначив, що клієнтам не подобається платити за послуги, які «вшиті» в машину. Набагато більший інтерес у них викликають різні електронні асистенти – наприклад, помічник у паркуванні.
Дослідження S&P Global Mobility підтвердило, що автовласники не проти ідеї передплати, якщо функції здаються їм корисними. При цьому інше опитування, проведене Cox Automotive, показало, що більшість покупців (70 відсотків) оберуть машину іншої марки, якщо дізнаються, що їм доведеться щомісяця оплачувати певні опції.
BMW запустила підписку на підігрів сидінь минулого літа. Крім цього, пропонувався обігрів керма, автоматичне керування дальнім світлом, IconicSounds Sport, що передає звук двигуна прямо в салон, та інші опції. Ціна теплих сидінь варіювалася від 15 до 30 доларів.
Деякі автовиробники категорично відмовляються навіть думати про такий підхід. Так, Volvo оголосила, що не братиме по 10 крон з людей, які купили машину за мільйон. З іншого боку, Mercedes-Benz не посоромився впровадити «підписку на потужність», що збільшує віддачу електромобілів на 20-24 відсотки.