BMW заявляє, що акумулятори для електромобілів наступного покоління збільшать запас ходу на 30% та зменшать вартість на 50%
Дослідницький та інноваційний центр BMW Group у Мюнхені зайнятий роботою над шостим поколінням тягових акумуляторів для електромобілів.
За попередніми оцінками, вони можуть бути вдвічі дешевшими за нинішні, але при цьому мати на 30% більше запасу ходу. Нові комірки виконані у формі циліндра, а не призми, що полегшує збирання пакета та дозволяє інженерам використовувати пакет як несучу частину кузова автомобіля. Крім підвищення жорсткості кручення, такий підхід призводить до значного скорочення виробничих витрат.
Ще одна перевага — швидша зарядка.
Поповнення від 10 до 80 відсотків, за оцінками, на 30 відсотків швидше, ніж у нинішньому поколінні. Компанія заявляє, що більш інтенсивно використовує відновлювані джерела енергії для нових акумуляторних елементів і пов’язаних з ними компонентів.
Зрештою, оптимізація хімічного складу акумуляторної батареї дозволить BMW скоротити витрати на сировину. У новій конструкції осередку використовується на 50 відсотків менше кобальту для катода і на 20 відсотків менше графіту для анода, при цьому збільшується використання нікелю та кремнію.
Раніше повідомлялося, що нова BMW “сімка” здивувала всіх не лише серйозними змінами в дизайні, а й появою електричної версії.
Дизайн автомобіля викликав дуже бурхливе обговорення у суспільстві.
Як і всі електромобілі баварців раніше, преміальний седан отримав індекс “i” та приставку 7, як продовжувач роду преміальних седанів 7-ої серії. На даний момент електрокар доступний лише в одній комплектації xDrive60. Такі автомобілі оснащені силовою установкою на 544 к. с. з віддачею в 745 Нм крутного моменту.
Батарея для нового преміального електрокара від BMW також пропонується одна та безальтернативна на 101,7 кВт-год. За словами виробника, такої батареї в комплексі з двома електричними двигунами має вистачити на 590 кілометрів пробігу. Знову ж таки, враховуючи, що це пробіг “паспортний”, реальні показники можуть бути десь на рівні 450 – 500 км пробігу.