Чи варто купувати Kia Sportage. Досвідчені автовласники перерахували плюси та мінуси моделі
Наразі корейські автомобілі користуються серед росіян величезною популярністю. І з кожним днем вони стають забороненим плодом. Кількість доступних для придбання моделей на дилерських складах постійно зменшується. Ще трохи – і купити корейця можна буде хіба що на вторинному ринку.
Втім, Kia Sportage і так неймовірно популярний у цьому сегменті. Автовласників приваблює надійність, репутація бренду та адекватні ціни. Тим не менш, у цієї моделі є низка незначних недоліків. Про що йдеться, розповіли досвідчені автовласники.
Переваги
1. Кузов та салон
Kia Sportage вийшов абсолютно привабливим. Особливо всіх росіян приваблює четверте покоління кросовера. Його наділили унікальною, відомою зовнішністю. Крім візуальної краси, кузов автомобіля може похвалитися відмінним рівнем забарвлення та корозійною стійкістю. Це здебільшого стосується відтінок металік. Вони виявляють високу стійкість до зовнішніх пошкоджень і тривалий час не приносять проблем власникам.
До інтер’єру Спортейджа нарікань також немає. Він зібраний з якісних матеріалів і при дбайливій експлуатації довгий час виглядає дуже гідно.
2. Багате оснащення
Незалежно від покоління, Kia Sportage може похвалитися чудовою технологічною начинкою. Комплектації, що йдуть після базової, часто забезпечуються двозонним клімат-контролем, датчиком дощу, круїз-контролем, заднім парткроніком у поєднанні з камерою заднього виду. Також у моделі зазвичай є обігрів лобового скла, керма та всіх крісел.
Корейці порадували росіян багатим оснащенням, і автовласники відповіли тим самим: закохалися у Спортейдж і зробили його одним із найпопулярніших кросоверів на ринку.
3. Місткість багажника
Багажник моделі можна назвати містким. У нього влазить 465-503 літри. Під фальшивою підлогою зберігається ремонтний комплект. Причому відсік досить широкий і в міру високий, тому корисний об’єм багажника скорочує, але незначно.
Завдяки великому багажнику Спортейдж зазвичай купують як сімейний автомобіль. Назад вміщується все необхідне, у тому числі габаритні речі типу техніки.
Недоліки
1. Двигун із болячками
Найпопулярніший двигун, який зустрічається на Спортейджах, – це дволітровий бензиновий двигун потужністю 150 кінських сил. Він має не найпривабливіші характеристики і недостатню ремонтопридатність.
До рестайлінгу проблеми починалися вже на 100 000 кілометрах пробігу – це прокручування вкладишів, перегрів четвертого циліндра або відмова клапанів управління муфтами фазообертачів. Удосконалена версія рідко доставляє проблеми, але потрібно враховувати, що кожні 90 000 кілометрів двигуну потрібне регулювання клапанів. Ланцюг ГРМ спокійно ходить близько 150 000 кілометрів.
Дволітрові дизелі, що видають 136 та 184 кінські сили, – родичі. Відмінності полягають хіба що в голівці блоку, турбіні та паливній апаратурі. Слабким місцем обох агрегатів є форсунки – вони забиваються продуктами зношування ТНВД. Але самі по собі двигуни можна цілком назвати надійними. Це стосується і ланцюга ГРМ.
2. Ненадійна підвіска та гальма
Їздові характеристики Спортейджа не можна назвати ідеальними. До підвіски автовласники висувають найбільше претензій. Вона хитка, жорстка і тряса. Надійність теж не викликає захоплення. Амортизатори та підшипники ходять не більше 60 000 кілометрів.
Приємно лише те, що ці елементи можна замінити окремо – вони не йдуть у збиранні з важелями.
Також власнику Kia Sportage із пробігом потрібно бути готовим до частої заміни гальмівних механізмів. Гальмівні колодки та диски рідко коли служать понад 20 000 кілометрів. Так що купував оригінал немає сенсу – сміливо беріть доступніші за ціною аналоги. Вони навіть надійніші за рідні деталі.
3. Глючна електроніка
Ну і, звичайно, Спортейджі не можуть похвалитися електронікою, що ідеально працює. Періодично можуть підгливати датчики паркування, механізм люка та камера заднього виду. Тому деякі автовласники переконані, що що простіше буде комплектація, то краще. Але це вельми спірне твердження.