Citroen показав доступний електрокар з вертикальним лобовим склом
Виробник зробить ставку на недорогі та невеликі електромобілі з урахуванням досвіду Ami.
Citroen, що днями оголосив про зміну логотипу та слогана, показав концептуальний електромобіль Oli. Незвичайний автомобіль із строго вертикальним лобовим склом — лише шоу-кар, якому не судилося переродитись у серійну машину. Однак Oli — важлива модель, яка не лише першою приміряла нову емблему, а й представила напрямок розвитку бренду, який вирішив зробити ставку на малогабаритні та доступні більшості електрокари.
Citroen позиціонує Oli як антипод важких та навантажених електронікою сучасних електромобілів. Концепт, в якому відчувається дух маленького сіті-кара Ami, у спорядженому стані важить всього 1000 кілограмів завдяки використанню легких перероблених матеріалів, а також щодо компактної акумуляторної батареї ємністю 40 кіловат-годин.
Особливості Oli – взаємозамінні зовнішні панелі (наприклад, розширювачі колісних арок та бампери можна міняти місцями), а також вертикальне лобове скло. Воно менше, легше і дешевше у виробництві, ніж стандартні вікна, але негативно впливає на аеродинамічний опір. Втім, електромобіль і не орієнтований на високошвидкісні заїзди.
Ряд неструктурних елементів кузова виготовлений зі стільникового картону, який важить удвічі менше від сталі, але витримує вагу дорослої людини. Для більшого зниження маси внутрішні ободи 20-дюймових колісних дисків виконані з алюмінію. На даху Oli розміщені рейлінги, а ззаду — невеликий вантажний відсік, що імітує платформи пікапів.
Сидіння в салоні виготовлені із застосуванням технології тривимірного друку. Вони використовують на 80 відсотків менше деталей, ніж у звичайних кріслах, тому вони менше важать. Передня панель обійшлася без гігантських дисплеїв, тренду на які деякі дизайнери пророкують швидкий кінець. Є ряд фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкий дисплей-приладка, до якого можна приєднатися зі смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох боків.
Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 кілометрів на годину. Запас ходу становить 400 кілометрів, причому за допомогою пристрою швидкого заряджання енергію можна поповнити з 20 до 80 відсотків всього за 23 хвилини.
Кілька днів тому Citroen змінив логотип. Компанія повернула емблему столітньої давності, злегка підкоригувавши її: тепер «подвійний шеврон» знову поміщений у вертикальний овал, але логотип повністю плоский та монохромний.