Citroen представив новий кросовер C3 Aircross для Індії та Південної Америки
Citroen представив другий із трьох запланованих невеликих автомобілів для ринків, що розвиваються. C3 Aircross надійде в продаж в Індії та Південній Америці наприкінці 2023 року, а в 2024 році — на новому ринку Індонезії.
Бренд корпорації Stellantis націлений на 30% продажів за межами Європи до 2025 року порівняно з 15% у 2021 році, а в 2019 році він оголосив про програму C-Cubed для розробки моделей, призначених для міжнародних покупців.
C3 Aircross виготовлятимуть у Порто-Реалі, Бразилія, та Тірувалларі, Індія, де Stellantis має спільне підприємство з CK Birla.
Дизайн
Новий C3 Aircross дозволить Citroen «охопити нову групу клієнтів, яким потрібен привабливий, якісний і просторий сімейний B-SUV із міцним, мускулистим дизайном», – сказав новий генеральний директор Citroen Тьєррі Коскас.
Представлений C3 Aircross відрізняється від однойменної моделі, яка продається в Європі з 2017 року.
Європейський C3 Aircross був розроблений спільно GM і PSA Group. Модель, побудована в Індії, базується на версії архітектури CMP, яка була змінена за допомогою Tata Consulting. Автомобілі мають подібний стиль із великою центральною стійкою, але європейська модель на 160 мм коротша.
За словами Citroen, новий C3 Aircross має дорожній просвіт 200 мм, захисне покриття та кути під’їзду та з’їзду, які гарантують, що він не дряпатиме землю на крутих пагорбах. Підвіска була налаштована для нерівних доріг.
Citroen не оприлюднив повні технічні характеристики нового C3 Aircross, але він буде оснащений 1,2-літровим трициліндровим бензиновим двигуном Stellantis, який виготовляється в Індії.
Функції комфорту та зручності включають додатковий 10-дюймовий центральний сенсорний екран і до п’яти портів USB, у тому числі для пасажирів третього ряду.
Орієнтація на ринки
Citroen представив новий C3 Aircross в Індії, де компактні кросовери вважаються сімейними автомобілями. Автомобіль довжиною 4320 мм відповідає більшій з двох категорій оподаткування в сегменті (інша — менше чотирьох метрів), але Citroen каже, що продажі довших компактних кросоверів зросли на 32 відсотки у 2022 році. Бренд каже, що C3 Aircross залишиться, тому що це справжній позашляховик із «м’язистим» дизайном, а не мінівен чи багатоцільовий автомобіль (MPV).
У Південній Америці Citroen сподівається збільшити свою частку ринку в чотири рази з 2021 по 2024 роки, але він зіткнеться з жорсткою конкуренцією в сегменті малих позашляховиків, де зараз доступно 16 моделей у Бразилії та 17 в Аргентині, двох найбільших регіональних ринках. Проте, бренд вважає, що новий C3 буде єдиною моделлю з семи місцями.
Renault запустила аналогічну модельну програму в Індії, починаючи з міні-позашляховика Kwid. В останні роки до нього додалися невеликий семимісний кросовер Triber і невеликий п’ятимісний позашляховик Kiger.
Джерело: Automotive News Europe
motorcar.com.ua