До 700 км на одному заряді та з 21-дюймовим екраном: Peugeot представила електричний кросовер E-3008
Компанія Peugeot офіційно представила новий електричний кросовер E-3008. Новинка є першим транспортним засобом, який використовує нову архітектуру STLA Medium – платформу, на якій буде створено нові електромобілі багатьох європейських та американських брендів концерну.
Зазначається, що електромобіль отримає три модифікації. Перша і найскромніша, Electric 210, оснащена єдиним електродвигуном, що розташований спереду і видає 207 к.с. та 343 Нм, завдяки чому розганяється від 0 до 100 км/год за 8,7 секунди та може проїхати 525 км на одному заряді батареї ємністю 73 кВт*год.
У версії Electric 230 Long Range ємність акумулятора збільшується до 98 кВт*год, збільшуючи “дальнобійність” машини до 700 км. Потужність машини також зростає до 227 к.с. Через більшу вагу динаміка авто навіть погіршується, адже на розгін з місця до 100 км/год електромобілю знадобиться 8,9 секунди.
На горі модельної лінійки Peugeot E-3008 розташувався Electric 320. Модель має систему повного привода з двома електромоторами сумарною потужністю 320 к.с. У такому випадку на розгін від 0 до 100 км/год електричний кросовер витрачає 6,4 секунди. Цікаво, що флагманська версія Electric 320 має такий же запас ходу, як і базовий варіант – у 525 км. Літій-іонний акумулятор працює з напругою до 400 В та має хімічний склад типу NMC (нікель, марганець, кобальт).
Усі три версії в стандартній комплектації отримують бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт. Максимально електромобіль підтримує зарядку потужністю 160 кВт. У компанії зазначили, що платформа Stellantis STLA Medium також підтримує гібридні силові агрегати, тому саме їх варто очікувати на Peugeot 3008, який презентують найближчими місяцями.
Як раніше стало відомо, новий електромобіль від Peugeot отримає складної форми дисплей загальною діагоналлю в 21 дюйм. Багажний відсік передньопривідного Е-3008 складає 520 літрів. Варто також відзначити, що задній електродвигун повнопривідної моделі позбавляє 50 літрів місця для речей. Колісна база E-3008 у 2739 мм на 64 мм більша, ніж у діючого 3008.
Новий електромобіль E-3008 буде вироблятися ексклюзивно на заводі в Сошо у Франції. Електродвигуни розроблені та виготовляються спільним підприємством STELLANTIS-NIDEC в місті Тремері, Франція. Трансмісія у вигляді редуктору для електродвигуна виробляється на заводі Концерну Stellantis у місті Валансьєні, Франція.
Відомо, що Peugeot E-3008 надійде в продаж у Європі в лютому 2024 року. Першими моделями, які з’являться, будуть базова на 210 сил і бензиновий гібрид, про який ми все ще чекаємо офіційних подробиць. Решта версій приєднаються до модельної лінійки до кінця третього кварталу 2024 року.