Експерти назвали рамний преміум-позашляховик з майже вічним двигуном та трансмісією
На ринку нових позашляховиків знайти щось більш-менш гідне в ціні до 800 000 грн дуже складно, але якщо повернути свій погляд у бік вторинного ринку, то тут поки що не все втрачено. Причому мова йде про преміальний автомобіль, який, як вино, з роками стає лише кращим (точніше дорожчим).
Подробиці
Йдеться, звичайно ж, про позашляховик Lexus GX 470 (J120), що випускався в період з 2002 по 2009 роки.
Так, він вже далеко не свіжий, зате має у близьких родичах Toyota Land Cruiser Prado тих же років виробництва, у якого і перейняв зразкову надійність.
Ця генерація позашляховика комплектувалася безальтернативним 4,7-літровим бензиновим атмосферником у кількох потужних варіантах (235, 263 та 270 «сил»).
Двигун з чавунним блоком циліндрів виявився вкрай вдалим з погляду витривалості. Його ресурс при належному обслуговуванні здатний перевалювати за позначку 500 000 кілометрів.
Те саме можна сказати і про коробку передач такого GX. П’ятидіапазонна автоматична трансмісія фірми Aisin за роки виробництва позашляховика показала себе в ньому як дуже надійна і здатна проходити під півмільйона км, тоді як ланцюг у «роздатці» найчастіше доводилося міняти вже за відміткою 350 000 км.
Більш-менш збережений екземпляр Lexus GX 470 (J120) на вторинному ринку України зараз можна придбати за ціною близько 800 000 грн.