Електричний Dacia Sandero з’явиться до 2027 року
Dacia Sandero наступного покоління стане першим повнорозмірним електричним автомобілем фірми, який обіцятиме лідируючу доступність у своєму сегменті завдяки уникненню дорогого обладнання швидкої зарядки акумулятора для великого радіусу дії.
Після успішного запуску в Європі електрокросовера Dacia Spring у 2021 році (зараз продано близько 120 000 одиниць у регіоні), румунська марка зосереджується на електрифікації своїх існуючих основних моделей, зберігаючи низькі витрати за рахунок використання існуючої архітектури та посилення ефективності за рахунок мінімізації спорядженої ваги.
Новий Dacia Sandero
Генеральний директор Dacia Деніс Ле Вот сказав, що нове четверте покоління Sandero з’явиться в «2027 або 2028», «проживе до 2034 або 2035» і стане передвісником для недорогого шляху марки до лінійки з нульовими викидами.
Sandero є одним із найдешевших і найпопулярніших автомобілів у Європі, тому питання про те, як гарантувати, що його наступник збереже цю позицію, дотримуючись дедалі суворіших вимог законодавства щодо безпеки та викидів, є важливим.
Керівник відділу продажів і маркетингу Ксав’є Мартіне сказав Autocar, що, хоча Dacia буде просуватись у сегмент С із трьома більшими новими моделями протягом наступних трьох років, вона не відмовиться від Sandero.
«Сегмент B – це те, хто ми є і що ми робимо, – сказав він. – Ми не хочемо забувати, ким ми є».
Щоб зберегти свої позиції лідера ринку в цьому сегменті, Sandero буде електрифіковано якомога розумніше.
Ле Вот пояснив: «Ми виберемо менший діапазон і довший час заряджання» порівняно з електричними конкурентами у B-сегменті, тому що «ми хочемо нижчу ціну для клієнта».
Він вказав на зростаючу базову ціну на основні електромобілі (35 000 євро, 40 000 євро, 45 000 євро) як на перешкоду широкому поширенню та продемонстрував прагнення Dacia створити більш доступну альтернативу.
Простіше та дешевше
Після запуску нового Duster у 2024 році кожен автомобіль Dacia (крім Spring) базуватиметься на платформі CMF-B від Renault Group, а електромобілі наслідуватимуть цей приклад, переходячи на близький до нього електричний еквівалент CMF-BEV.
Таким чином, електричний Sandero буде фактично схожим на Renault 5 від Dacia, хоча і з більшою відвертою увагою до корисності та практичності.
Зменшення ваги буде ключовим фактором у зниженні витрат – і навіть може дозволити Dacia встановити акумулятор меншого розміру, ніж той, який має використовуватися на партнерах по платформі Sandero.
Ле Вот зазначив, що середній покупець Spring проїжджає близько 16 км на день, що значно менше, ніж 225 км, який пропонує акумулятор ємністю 26,8 кВт-год.
«Якби ми знову зробили [Spring], я б скоротив батарею наполовину», — сказав він, припускаючи, що знання з використання Spring будуть корисними для електромобілів Dacia наступного покоління.
Версія Dacia Sandero із ДВЗ залишатиметься у продажу до 2035 року в Європі (2030 року у Великій Британії), й можливо ще отримає гібридну технологію, яка нещодавно була представлена в Jogger.
motorcar.com.ua